Hverdagens store utfordringer

Min utfordring handler egentlig ikke om lille, men at jeg hsr fått meg en skikkelig betennelse i tannkjøttet. Går på pencilin som begynner å virke, men har vært avhengig av smertestillende for å få i meg mat i flere dager nå!

Mannen har hatt ferie og vært sykmeldt, så på
Mandagen blir første dag han ikke skal være med oss. Så neste uke kommer det til å bli mye utfordringer da keg plutselig må klare meg selv igjen:eek:

Utfordringene handler ikke om lillegutt her heller, han bare sover, spiser og ler. Vært litt sutring og feber etter vaksiner på tirsdag, men det er jo å forvente.
Sliter med kroppen, vært såååå fin under og etter svangerskapet. Men nå begynner vondtene igjen. Hadde gledet meg sånn til mer trening fremover

Åh, gi meg styrke! Han blir hysterisk hver kveld nå når jeg prøver å amme og legge ham. Så fort vi kommer opp på soverommet så starter det :sorry: jeg tenkte han var overtrøtt, men uansett hvor tidlig/sent vi går opp, så er det samme greia... Han hylskriker til han blir rød i ansiktet :( endte med at jeg satt og gynget ham i armene mine og dyttet i smokken gang på gang, da roet han seg. La ham i vugga, og han styrer og styrer :sorry: det er mørkt, stille og rolig, men nei! Han skal absolutt ikke sove... Selv om han så dødstrøtt ut da jeg gynget ham. Så skal han heller ikke ha pupp. Jeg er så sliten!

Vi har det noenlunde likt! Har bare innsett at noen veldige rutiner er for tidlig hos oss. Tar henne med opp i stua nå om kvelden. Noen ganger sovner hun i armene våres og andre ganger får vi lagt henne greit i senga si. Men det blir ofte mye byssing og skrik. Har lite kveld om dagen !

Min største utfordring må vel være å få motivasjon til å gå ut å trille eller trene. Men nå som det har vært så kaldt så har vi bare vært inne. Kjipt det også.
Ellers synes jeg det i perioder er mye greier med mini - kontroller, fysio, kiro og så skal jeg på forelesninger, få ferdig oppgaver, jobbe litt.... og lese meg opp til ny eksamen fordi lillemann kom 5 dager før jeg skulle tatt eksamen til jul.

Å du er god! Sliter med å få motivasjon og arbeidsro til eksamensoppgaven min, og det er bare et lite studie.. Så imponert over dere som tar store studier! Føler ikke jeg kan gjøre noe annet om dagen !

Vi har det noenlunde likt! Har bare innsett at noen veldige rutiner er for tidlig hos oss. Tar henne med opp i stua nå om kvelden. Noen ganger sovner hun i armene våres og andre ganger får vi lagt henne greit i senga si. Men det blir ofte mye byssing og skrik. Har lite kveld om dagen !
Igår gikk vi opp på soverommet 19.45, han ammet litt og sovnet. Ble der til 20.30 for å være sikker på at storesøster ikke vekket ham, da hun er gjenkomst et utviklingstrinn for tiden, så hun gråter mye og høyt :) men da sovnet han faktisk til, og spiste litt da jeg la meg 22:happy: så jeg lurer rett og slett på om han ble overtrøtt når han har blitt hysterisk, at han har tippet over grensen sin:) vi får se ikveld ;)

Igår gikk vi opp på soverommet 19.45, han ammet litt og sovnet. Ble der til 20.30 for å være sikker på at storesøster ikke vekket ham, da hun er gjenkomst et utviklingstrinn for tiden, så hun gråter mye og høyt :) men da sovnet han faktisk til, og spiste litt da jeg la meg 22:happy: så jeg lurer rett og slett på om han ble overtrøtt når han har blitt hysterisk, at han har tippet over grensen sin:) vi får se ikveld ;)

Mye mulig det :) de blir jo ofte hysteriske og umulige å roe når de blir overtrøtte! Så deilig dere Fikk en rolig kveld [emoji173]️

Mye mulig det :) de blir jo ofte hysteriske og umulige å roe når de blir overtrøtte! Så deilig dere Fikk en rolig kveld [emoji173]️
Det var fantastisk! (fælt å si det, men er avhengig av litt tid på kvelden for meg selv, og blir av og til sliten og gretten hvis jeg ikke får det :smiley-ashamed008)

Håper det roer seg for dere snart:happy:

Det var fantastisk! (fælt å si det, men er avhengig av litt tid på kvelden for meg selv, og blir av og til sliten og gretten hvis jeg ikke får det :smiley-ashamed008)

Håper det roer seg for dere snart:happy:

Overhode ikke fælt å si! Jeg er ingen god mamma for mine små om jeg ikke får min lille dose med egentid!
Satser på bedre tider snart [emoji28]

Å du er god! Sliter med å få motivasjon og arbeidsro til eksamensoppgaven min, og det er bare et lite studie.. Så imponert over dere som tar store studier! Føler ikke jeg kan gjøre noe annet om dagen !

Det er i grunn bare 15 Stp, men det var 15 før jul også og alt må jeg ta nå til våren. Det er samlingsbasert og jeg får lønn for det, men det krever også at noen av oppgavene/arbeidskravene utføres i jobb. Derfor «jobber» jeg 40% nå og har kun 60% permisjon. Jeg trives veldig godt med det altså, men kjenner at det er litt mye innimellom. I tillegg så skal lillemann ha multivitamin, jern og tran hver dag siden han var under 2500g når han ble født. Men heldigvis så har jeg begynt å hente meg litt inn nå :-)

Det er i grunn bare 15 Stp, men det var 15 før jul også og alt må jeg ta nå til våren. Det er samlingsbasert og jeg får lønn for det, men det krever også at noen av oppgavene/arbeidskravene utføres i jobb. Derfor «jobber» jeg 40% nå og har kun 60% permisjon. Jeg trives veldig godt med det altså, men kjenner at det er litt mye innimellom. I tillegg så skal lillemann ha multivitamin, jern og tran hver dag siden han var under 2500g når han ble født. Men heldigvis så har jeg begynt å hente meg litt inn nå :)

Du er flink, altså! :)

Back
Topp