Hva er det for tiden hos deg?
her har det vært det kalde været, som har gjort at lillegutt ikke har kunnet sovet ute. Og han sover ekstremt dårlig inne på dagen hvis han ligger alene 
Først idag har han kunnet sove ute, han slet med å sovne (blitt tull med rutinene vi begynte å ha), men har nå sovet 2,5timer ute i vogna
Så når han ikke fikk sove ordentlig lurer så har ikke jeg fått gjort særlig mye i huset, så det ser ikke ut her
fått satt på to maskiner med tøy, oppvaskmaskin og vasket over benkene på kjøkkenet foreløpig. Og det føles godt! 

Først idag har han kunnet sove ute, han slet med å sovne (blitt tull med rutinene vi begynte å ha), men har nå sovet 2,5timer ute i vogna
Så når han ikke fikk sove ordentlig lurer så har ikke jeg fått gjort særlig mye i huset, så det ser ikke ut her
fått satt på to maskiner med tøy, oppvaskmaskin og vasket over benkene på kjøkkenet foreløpig. Og det føles godt! 
Selv om lille ligger lunt i vognen og er godt kledd så selv synes jeg det er iskaldt 
To barnehagebarn og en baby på slep
Men en klesvask tar jeg da i allefall
jeg tenkte han var overtrøtt, men uansett hvor tidlig/sent vi går opp, så er det samme greia... Han hylskriker til han blir rød i ansiktet