Hverdagen

Gla jenta

Flørter med forumet
Hva gjør dere på om dagene? Dere med små barn..... Har dere en hektisk eller stille hverdag?

Hei Gla jenta.
Min hverdag er rolig akkurat nå. Har en gutt på 2 år og er ca 14 uker på vei. Er sykemeldt p.g.a kvalme så jeg er hjemme hele tiden. Det er utrolig hvor lite tid jeg syntes jeg hadde da jeg jobbet og skulle ta vare på huset, sønnen og kjærligheten. Husker ikke at det var slik før og skulle ønske jeg hadde mer tid til sønnen min. Heldigvis blir det masse tid nå. Selv om kvalmen begrenser det man vil gjøre kan jeg ihvertfall være hjemme og kose meg med han.

Jeg lurer fælt på hvordan hverdagen kommer til å forandre seg når jeg får en til. Gleder meg enormt, men det kommer sikkert til å bli tøft i begynnelsen.

Klem

Hei Gla jenta.
Min hverdag er ganske hektisk om morningen pga jenten min våkner kl 07.30, og guttungen på 3,5 år våkner en liten stund etter, så er det å få han avgårde i barnehagen. Og det er ikke alltid like lett (han kan være ganske sta av og til)
Synes at det er veldig greit at han går i barnehagen, da får han rast i fra seg der og jeg får mer til til minstemann.[;)]

Hei

Ser dagene våre forløper seg litt forskjellig. Gutten min er rolig av seg så jeg har ganske rolige dager enda. Gleder meg litt til han lærer seg å krype så jeg har noe å springe etter [:)] Har planer om barn nr to i løpet av neste år så hverdagen blir vel travel nok for meg også.... hehe....

Hei Gladjenta!
Mine dager hjemme varierer,noen dager tilbringer vi hjemme. Leker og sysler litt i huset. Andre dager besøker vi veninner av meg, går turer osv. Litt etter vær og vind..noen dager kjennes veldig lange andre går altfor fort.. Nå begynner jeg snart i jobb igjen og,8.august:( Noe jeg ikke ser frem til...samboeren min skal ta pappapermisjonen sin den måneden jeg begynner, så det blir ein langsom overgang for gutten vår før han skal til dagmamma.Aller helst ville jeg ha vært hjemme med gutten min men desverre har jeg ikke mulighet til det....

Back
Topp