Hverdagen...

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan ser dagene deres ut med babyen nå som de begynner å bli store?

Jeg ser mange av de små allerede klarer å sitte selv, tar seg fremover/bakover, drar seg opp og står osv. Frøkna mi har null interesse for noe som helst :p ligger hun på magen går det ikke lenge før hun blir sint fordi hun ikke kommer seg noen plass. Flere som har små som ikke har funnet ut av hvordan de tar seg fremover enda?

Her dytter hun seg bakover på magen og blir illsint når hun ikke kommer fremover[emoji849] Her har hun ikke knekt koden på å reise seg eller det å komme seg fremover[emoji12] hun blir 7 mnd i morgen

Våres har akkurat knekt koden med å snu seg til magen. Kommer seg også over på ryggen igjen. Har kun gjort dette ett par uker. Før det lå han kun på rygg og kom seg ikke av flekken.. han ruller nå, men ingen bestemt plass. Helt tilfeldig hvor han ender opp ;) reiser seg ikke opp, sitter ikke..er akkurat ferdig å være hakkete med hodet føler jeg :o

Godt å høre at det er fler[emoji28] Lillemann liker å ligge på magen, han kan snu seg rundt "sin egen akse", og ruller noen ganger over på ryggen (men det er helt tilfeldig), han åler ikke og prøver ikke å rulle seg om han ligger på rygg. Virker som han prøver seg litt på å åle nå, men mest ligger han på magen og "flyr" og kommer seg ikke verken forover eller bakover[emoji23] Han sitter overhodet ikke stødig - vi prøvde å bytte ut newborn-setet i TrippTrappen med bøyle, men det gikk ikke, han bare vinglet og ble misfornøyd. Han er en rolig og bedagelig fyr generelt[emoji87] Helt annerledes enn storebroren som satt stødig og ålte seg overalt da han var på samme alder. Veldig rart å se så tydelig hvor forskjellige barn kan være, spesielt når han første var tidlig ute og han andre er seint ute. Men igrunn er det litt deilig å slippe å passe så veldig på ennå, det kommer tidsnok[emoji28]

Syyykt travel. Jeg sitter på gulvet fra morgen til kveld. Lille klater opp på alt. Dører kjøkkenskap osv... la meg klokken 7 i går sammen med lille.;)

Godt å høre at det er fler[emoji28] Lillemann liker å ligge på magen, han kan snu seg rundt "sin egen akse", og ruller noen ganger over på ryggen (men det er helt tilfeldig), han åler ikke og prøver ikke å rulle seg om han ligger på rygg. Virker som han prøver seg litt på å åle nå, men mest ligger han på magen og "flyr" og kommer seg ikke verken forover eller bakover[emoji23] Han sitter overhodet ikke stødig - vi prøvde å bytte ut newborn-setet i TrippTrappen med bøyle, men det gikk ikke, han bare vinglet og ble misfornøyd. Han er en rolig og bedagelig fyr generelt[emoji87] Helt annerledes enn storebroren som satt stødig og ålte seg overalt da han var på samme alder. Veldig rart å se så tydelig hvor forskjellige barn kan være, spesielt når han første var tidlig ute og han andre er seint ute. Men igrunn er det litt deilig å slippe å passe så veldig på ennå, det kommer tidsnok[emoji28]

Akkurat det med å bytte ut newborn setet prøvde vi også, men kunne bare bytte tilbake :p kan skjønne at det kan være godt å slippe å passe på hvis storebror var tidlig ute. Her er det førstemann så føler litt på "stresset"(?) om man kan si det sånn, siden jeg føler alle er langt foran i utvikling :p men godt å se vi ikke er alene ;)

Back
Topp