Hverdagen

Enhjørning

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Hvordan ser hverdagen ut hos dere om dagen? Har dere begynt å jobbe igjen eller er dere fortsatt hjemme?

Her er jeg fortsatt hjemme, skal være det til 2. Uka i februar, da tar pappaen over og skal være hjemme i 10 uker før det er bhg start.

Om dagene nå så går det egentlig ganske i ett, på mandagene er jeg å handler inn for hele uka, da er frøkna enten med eller hos besteforeldrene sine. Tirsdager er vi på mor og barn trim og tar det rolig resten av dagen, går kanskje en tur ut med hunden. Onsdager har vi vært på babysang eller sammen med min bror og hans sønn siden han har fri hver onsdag. Da har vi ofte tatt en tur på lekeland, hun elsker å klatre, skli og leke i ballene :) og på torsdager har vi prøvd å få tatt en tur i svømmehallen med venner og babyer da det er veldig stor stas, gledeshyling fra start til slutt :D og fredager er vi stort sett hjemme og ute uten noen store planer, ofte sammen med et par venninner og deres babyer, eller på besøk hos venninner med babyer. Og i helgene er det mye pappakos siden han da har helg, og er stort sett da vi også får til å besøke eller få besøk av familie og slikt så blir fort til det en av helgedagene :)

(De aktivitetene vi er på varer ikke så lenge da toppen 1,5 time :) )
 
Vært i jobb i straks 2 måneder. Føler det er tidlig å begynne når så mange enda er hjemme :) vi har hatt babysvømming 1 dag i uken men den sluttet for 1 uke siden. Ellers pleide vi å gå på babysang
 
Jeg er skal være hjemme frem til august, men jobber litt helg og noen kvelder for og spe på litt ;) Vi har også ukeshandling på mandager og ofte barseltreff på tirsdager. Eller flyr dagene avgårde med kos, lek, turer, cafe, husarbeid og diverse :) Har storesøster på 5 hjemme endel eller korte dager i bhg :)
 
Jeg begynner å jobbe i midten av februar, og da skal pappaen ha permisjon 2 dager i uka (til februar), og enten blir det barnehage da, eller i januar neste år (kommer helt ann på min turnus-pappaen jobber dagtid).
Her går dagene fryktelig fort!
Babysang, handling, helsestasjon, husstell, babystell, dagene flyr...
 
Her har mini begynt i bhg! Tar en rolig innkjøring nå i desember. Fult kjør med skolen og jobb fra januar.
 
Jeg er hjemme til ihvertfall november igjen, så får vi se om jeg fortsetter å være hjemme etter det og:) veldig glad for det så jeg slipper å sende hun i barnehagen så tidlig:)
Her går dagene litt i et og. Enten er vi på tur, på besøk hos venninner med baby, på handletur e.l. av og til er mini hos besteforeldre noen timer mens jeg handler/vasker hus og sånn. Når pappa kommer hjem er det middag og masse lek og kos før bading og natt:)
 
Back
Topp