Jeg har blitt sykemeldt 100% frem til jeg går ut i permisjon om en måneds tid. Selv om jeg strengt tatt ikke har fungert i arbeid den siste måneden, har jeg vært veldig ambivalent til å skulle bli sykemeldt, har følt at det vil være å snike meg unna jobben fordi det tross alt er andre som har det verre. Ble sykemeldt på grunn av kombinasjonen av flere svangerskapsplager (inkludert mye søvnvansker), og ikke ene og alene fordi bekkenet ikke fungerer lenger eller noe i den duren. Heldigvis kjente jeg en stor lettelse da jeg endelig leverte sykemeldingen, og etter noen dager uten jobb føler jeg meg mye mer tilfreds og som meg selv, så det var nok riktig tross alt
Så nå lurer jeg på hva jeg skal ta meg til om dagene. Foreløpig har jeg bare kommet på at det bør være et mål med en liten spasertur hver dag for å få litt lys og frisk luft, men med tungpust osv blir det nok ikke lange turene. Tror ikke jeg vil ha godt av å bure meg inne med Netflix i nesten 2 måneder, men er stygt redd for at det kan ende sånn hvis jeg ikke legger en liten plan
Flere som har blitt sykemeldt? Hvorfor? Hva gjør dere om dagene? Tar gjerne i mot masse detaljer for de som føler for å dele
Så nå lurer jeg på hva jeg skal ta meg til om dagene. Foreløpig har jeg bare kommet på at det bør være et mål med en liten spasertur hver dag for å få litt lys og frisk luft, men med tungpust osv blir det nok ikke lange turene. Tror ikke jeg vil ha godt av å bure meg inne med Netflix i nesten 2 måneder, men er stygt redd for at det kan ende sånn hvis jeg ikke legger en liten plan
Flere som har blitt sykemeldt? Hvorfor? Hva gjør dere om dagene? Tar gjerne i mot masse detaljer for de som føler for å dele