Hverdagen kom plutselig.

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Nå dro mannen på jobb igjen. Så plutselig har jeg lille mann på 12 dager og storebror på 2 år alene i 1 uke. Det som gjør dette litt utfordrende er at 2 åringen ikke sover natten igjennom enda.
Men viste jo at hverdagen måtte begynne en gang, men er litt skummelt.

Uff.. Krysser fingrene for at det går så greit som det kan gå.. :-)
Kan tenke med det kom litt brått på.. :-)

Det går nok bra! Jeg har også nå vært alene noen netter og 4 åringen har selvsagt våknet akkurat når jeg har ammet mini. Så jeg har måtte hatt han i puppen mens jeg måtte gå inn til storebror. Jeg måtte jobbe med å prøve og ikke stresse og puste med magen og det har gått fint:)

Hvordan har det gått til nå?

Har gått greit. Var verst når jeg natt til i går hadde sovet omtrent 3 timer når 2 åringen bestemte seg for at nå var det dag. Heldigvis fikk han en bestefar å leke med og jeg fikk 3 timer på sofaen.
I dag har naboen tatt 2 åringen med ut for å leke med hennes barn! Det er akkurat det han trengte nå.

Har gått greit. Var verst når jeg natt til i går hadde sovet omtrent 3 timer når 2 åringen bestemte seg for at nå var det dag. Heldigvis fikk han en bestefar å leke med og jeg fikk 3 timer på sofaen.
I dag har naboen tatt 2 åringen med ut for å leke med hennes barn! Det er akkurat det han trengte nå.
Så kjekt me snille naboer <3

Back
Topp