Hver morgen...

Kværuline

Forelsket i forumet
Tenker jeg: "I morgen! DA skal jeg legge meg tidlig." Og hver kveld skjer det ikke...

Spes lurt nå som det er tenner på g ;)


❤25/2-13❤
 
*Lakenskrekk* ooo ja, bra sagt og stemmer til tusen og tilbake her også.... Dessverre!!!! Litt teit å være avhengig av at lille sover lenge om morran liksom, for det hender jo at hun ikke gjør det også. Og man føler seg ikke snill som mor når man for 14. gang om morran dytter inn smokken og sier "sov nå daaa, jadda så flink atte..."
 
Jaaa! Akkurat sånn er det! I kveld... Nei, i morgen. Gah. Konstant trøtt!
 
Tenker det samme jeg også! Hender at jeg faktisk er litt flink og kommer meg i seng før klokka 23, men da blir jeg liggende å trykke på mobilen da!og da går klokka fort den!!!
 
Oi, bare jeg som legger meg tidlig ! Legger meg mellom 21-22 jeg. Funker ikke jeg hvis jeg ikke får nok søvn.. Savner å sitte litt oppe å glo på tv.
 
Oi, bare jeg som legger meg tidlig ! Legger meg mellom 21-22 jeg. Funker ikke jeg hvis jeg ikke får nok søvn.. Savner å sitte litt oppe å glo på tv.
så flink du er!! Skulle ønske jeg klarte det! Hvis vi er heldig har lille roet seg rundt 21 og da kan vi endelig ha litt kveld og voksentid,og klokka går sykt for når man ser tv!
 
Kveldene er eneste tida jeg får litt skikkelig alenetid, så jeg klarer ikke legge meg før 23. Vanligvis blir klokka rundt 00- 00:30. :p

* app'n *
 
Samme tenker jeg, men klokka blir fort mellom 00-01 før vi går ålegger oss :p Blitt litt flinkere den siste uka da, hendt jeg har sovnet på sofaen kl 22 :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Savner litt mer kjærestid, men W sovner 18.30-19 så har 2-3 t på sofaen. Men fortsetter han sånn på natten blir det nok litt lengere kvelder snart:)
 
Tenker det samme jeg også! Hender at jeg faktisk er litt flink og kommer meg i seng før klokka 23, men da blir jeg liggende å trykke på mobilen da!og da går klokka fort den!!!
hahaha JAA!! akkurat sånn er det :D
 
Back
Topp