Hver måned har mellom 30-31 dager

MammantilK

Forelsket i forumet
bortsett fra siste svangerskaps måned. Den har 4.392 dager!!! Er så klar for å bli ferdig, begynner å bli så utålmodig. Akkurat nå ligger jeg i sofaen å teller timer :) enda det er fler uker igjen:( Er det fler utålmodige der og hva gjør dere for å fylle dagene??
 
Er kjempeutålmodig! Storesøster kom 36+6 og jeg er 37+0 i dag, går bare rundt og tripper ☺️
 
Jeg går også bare å venter. Er 37+4 i dag. Prøver å finne på mest mulig så dagene skal fly men går tregt likevel. Sjekker appen hver dag og det nærmer seg stadig :love2
 
Enn så lenge er jeg fortsatt i jobb, men gradert sykemeldt (jobber 60%). Dagene går liksom unna da :p
Første uka av permisjon (gleder meg!!!) kommer sikkert til å gå fort, men kan hende jeg begynner å kjede meg etter det. Har knapt nok gjort i stand her til fødsel og baby, så har jo litt å henge fingrene i der også ;)
 
Frustrerende og tenke på at det kan skje alt fra nå til og med fem uker frem i tid. Kjedelig å ikke vite når det skjer :)
Fra uke 37 til man må igangsettes er vel ca fem ukers tid.
 
Venter selv ja. Er bare 34+3 så baby bør jo være inne 2,5 uker til ihvertfall, men føler meg rimelig klar for å få møte lille
 
Jeg er bare 35+0, og allerede utålmodig. Forstår ikke hvordan jeg skal holde ut, eventuelt på overtid! 2 uker igjen på jobb nå, men jeg er så klar for baby! Håper hun kommer litt før termin..
 
Jeg jobber, går ut i permisjon 26.05. Gleder meg!! Har masse prosjekter som venter på meg til permisjonstiden.
 
Jeg jobber, går ut i permisjon 26.05. Gleder meg!! Har masse prosjekter som venter på meg til permisjonstiden.
Så bra at du har jobba ut hele tida, hva jobber du med?:love2 Føler meg ikke så bra, har vært sykemeldt siden midten av mars, går snart på veggen:(
 
Jeg er også utålmodig! Er 34+0, men skikkelig lei. Vært 100% sykmeldt i nesten tre uker nå pga bekkenløsning.

Synes dagene kan bli litt lange, er jo ikke så mye jeg får gjort. Orker ikke gå tur, og svømmehallene (som jeg brukte mye på slutten i de andre svangerskapene) er jo stengt.

Ettermiddagene går heldigvis fort med en fireåring og femåring i hus.

Jaja, ungen kommer jo når den vil uansett. (Og hun bør jo egentlig holde seg i magen noen uker til). Må nok bare smøre meg med tålmodighet (noe jeg ikke er så god på).
 
Back
Topp