hver jul får

smyga

Gift med forumet
sambo og alle de som jobber på det verkstedet en jule kasse med masse god mat og godter[:D]den pleier å inneholde:et stort kalkunbryst,juleskinke med svor,sur og rød kål,tyttebær,kransekake,pepperkaker,mandariner,epler,nøtter,marsipan trukket med sjokolade,sjokoladenisser,en stor twistpose,røde lys,juleservietter,2flaske med julebrus,1vinflaske,julepålegg(div skinker),gløggpose,en julestjerne(blomst),edamer ost,gredd ost,3silde pålegg(sur,søt,vanlig i sånn 3pk)6egg,og en pakke som er pakket inn.ifjor fikk mi salat bestikk,året før var det 2store kopper.
det er hvertfall kjempe mye i den pakken,så det er kjempe greit å få.så mi handler inn etter den er komt i hus[8D]de er 9stk på verkstedet,så det er jo kjempe snilt av sjefen å gjør d[:D]
da kommer det nisser rundt på verkstedet og leverer de pakkene ut[:D]også går de igjen[;)]de hadde ungdommer fra ungdomsskolen et år[:D]
det er et stort høydepunkt for de ansatte ja[8D]de er som unger[8D]

Så utrolig flott gjort!!!!!!!! Det var virkelig litt av en arbeidsplass!!!![;)]

ORIGINAL: tullemor_86

nei så koseli da[:D]er så gøy med snille sjefer, sambo fikk en julebonus han[:D]

men pappaen min har nok den beste¨,, de fikk tur til island hele firmaet i juni.. julebordet var på et spa hotell hvor alle som ville fikk spa og overnatting.. samtidig fikk han kloa i en stor tomt hvor han skal bygge ut..der de som ville kunne kjøpe seg inn med sikker gevinst[;)]..bror min var med far noen dager å fikk lærlingeplass, å alt av utstyr av han, klær og verktøy[:D] slik en sjef vil jeg også ha[:D]

me too

ORIGINAL: Surregåsa

Så utrolig flott gjort!!!!!!!! Det var virkelig litt av en arbeidsplass!!!![;)]

Min sambo pleide og få en slik eske til påske i gammeljobben han. Kjempe koslig dette ja.

Back
Topp