Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Og advarsel alle sammen, IKKE kjøp lambi dopapir med røde/rosa hjerter... Får hjertet i halsen annenhver gang jeg er på do Gleder meg til 12 uker!!Jeg er på do, så nistirrer jeg på papiret for å sjekke om det er blod :/
gleder meg til jeg er litt lengre på vei
Pass på at det ikke er noen hjerter på den da xDgjør det ikke bare når jeg er på do ligger med en håndduk mellom bena vær natt for å forsikre meg om at jeg ikke har blødd dagen etter, å håndduken ligger ved siden av meg hele tiden så jeg får sjekket OFTE
Måtte le litt av denne for jef kjenner meg sånn igjen. HuffSamme her! Og advarsel alle sammen, IKKE kjøp lambi dopapir med røde/rosa hjerter... Får hjertet i halsen annenhver gang jeg er på do Gleder meg til 12 uker!!
Det får da være måte på hva en ska sette seg gjennom hver gang en er på do. Uffuff, ikke gjennomtenkt på forhånd... Nei, kjøp hvitt dopapir!Måtte le litt av denne for jef kjenner meg sånn igjen. Huff
Appen <3
Samme her! Og advarsel alle sammen, IKKE kjøp lambi dopapir med røde/rosa hjerter... Får hjertet i halsen annenhver gang jeg er på do Gleder meg til 12 uker!!