hver gang

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er på do, så nistirrer jeg på papiret for å sjekke om det er blod :/
gleder meg til jeg er litt lengre på vei ;)

Jeg er på do, så nistirrer jeg på papiret for å sjekke om det er blod :/
gleder meg til jeg er litt lengre på vei ;)
Samme her! Og advarsel alle sammen, IKKE kjøp lambi dopapir med røde/rosa hjerter... Får hjertet i halsen annenhver gang jeg er på do :( Gleder meg til 12 uker!! :D

du er ikke alene<3 Vi kommer alle til å føle oss litt tryggere om bare et par uker :)

Hormonell her æ ligger å leer i senga.... sorry :/

gjør det ikke bare når jeg er på do :P ligger med en håndduk mellom bena vær natt for å forsikre meg om at jeg ikke har blødd dagen etter, å håndduken ligger ved siden av meg hele tiden så jeg får sjekket OFTE :P

gjør det ikke bare når jeg er på do :P ligger med en håndduk mellom bena vær natt for å forsikre meg om at jeg ikke har blødd dagen etter, å håndduken ligger ved siden av meg hele tiden så jeg får sjekket OFTE :P
Pass på at det ikke er noen hjerter på den da xD

Samme her! Og advarsel alle sammen, IKKE kjøp lambi dopapir med røde/rosa hjerter... Får hjertet i halsen annenhver gang jeg er på do :( Gleder meg til 12 uker!! :D
Måtte le litt av denne for jef kjenner meg sånn igjen. Huff :-P

Appen <3

Sorry,var også denne jeg lo av.. for brukte julelambi sist jeg var gravid... latterlige røde ting de skulle ha på papiret :)

haha tror jeg dør :P hadde nokk fått hjertet i halsen jeg også da tror jeg Inemor :P

Back
Topp