Hver for seg

anines

Elsker forumet
Gjør du og samboeren/mannen mye ting alene/hver for dere? Tenker spesielt når begge har fri.

Last edited:
Selvsagt. Jeg besøker ofte venninner for enten bare drøss, eller forening eller jentefest. Han har motorsykkelhobby, så ofte han og kompiser møtes i en garasje for å mekke på bil/sykkel og sikkert ei øl og to også. Ofte om han går på fest og jeg på jentefest, så møtes vi på puben heller ;) Jeg liker det faktum at vi kak finne på ting alene også og ikke er så avhengig av hverandre. Men vi finner også på mye i sammen da. Så dere ikke tror vi kun gjør ting sammen :p

Ja. Jeg er nok litt mer hjemmekjær enn han, så hender rett som det er at han drar til hjembyen og besøker gutta, feks. Evt at han gamer, og jeg er på besøk hos venninner eller leser. :)

Ja, selvfølgelig. Vi er to individer!

Ja :) Syns det er viktig å få være med mine venner uten han bestandig, men veldig hyggelig når han er med og :) Han drar ofte til kompiser og da går det ofte i bil og øl :P

For det meste gjør vi ting sammen, men i blant for oss elv og. Feks i form av at en av oss tar bilen og tar et vennebesøk på kvelden. Ikke så mye av det nå som vi har baby da :)

Vi er veldig hjemmekjære begge to, men det hender. Han har en fast kveld i mnd han er med gutta.

Ja. Vi har to stuer så gjør ofte det selv om vi begge er hjemme også heheh ;)

Vi henger ganske mye sammen egentlig, han er den jeg liker å tilbringe mest tid med av alle :-) men selvsagt finner vi på ting hver for oss også, han er veldig sosial og møter forholdsvis ofte kompiser, mens jeg er glad i å shoppe og gå ut og spise el drikke vin(når jeg ikke er gravid da) med venner, og da er det gull at han ikke alltid er med :-)

Vi gjør det meste sammen. Han er en del ute med kamerater, og jeg er på jo skolen og sånt, men stort sett så gjør vi ikke så mye hver for oss.

Gjør mye hver for oss ja. Har veldig forskjellige interesser.

Back
Topp