Hver dusj må planlegges :/

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg har lavt blodtrykk, og får tendenser til å svime av i- eller etter en dusj.
Vi har dusj og badekar i ett, men jeg hater å sitte og dusje. Det er kaldt og fælt. Jeg kan jo bade i stedet, men hva om jeg svimer av DA da? Huff..

Og nå er samboeren min borte, og jeg må i barnehagen om en time for å hente junior (jeg studerer hjemmefra). Trenger sårt en dusj.
Huff.. Jeg kjenner jeg gruer meg. Ellers planlegger jeg hver dusj til å være når mannen er hjemme. Tryggest det. Sist gang jeg var gravid, besvimte jeg nemlig i ei trapp, og måtte ligge et drøyt døgn til overvåkning på sykehuset. Ikke noe jeg føler for å gjøre igjen, og et baderomsgulv eller et badekar er ikke særlig mykt å lande på om man svimer av.

Vet akkurat hvordan du har det.. Sliter veldig med lavtblodtrykk, og plutselig blir det svart for meg. Skikkelig ekkelt.. Får håpe det går over etter hvert da =)
Krysser fingrene mine for at det går bra med deg =)

Uff, det er ekkelt. Var mye svimmel og svimte av med jevne mellomrom siste halvdel av forrige svangerskap. Dusj er ekstra skummelt når blodtrykket svinger! Du må iallefall ikke finne på å bade alene!! Håper det bedrer seg for deg etterhvert!

Klarte meg fin-fint i dusjen i dag, men måtte legge meg ned på soveromsgulvet (rakk ikke senga) etterpå. Hørte pulsen og susingen i ørene mine. Dunkdunkdunkdunk.dunk.dunk..dunk..dunk..dunk..dunk...dunk...dunk...dunk.....dunk.....dunk.............dunk................................dunk..

Dritekkelt! Svarte flekker i synet, og så den ekle pipingen i ørene. Før jeg blir kaldklam, og litt kvalm. 

Så er det over.

Huff kjenner til det, hadde det de to første ukene denne gangen slik som sist heldigvis gir det seg fort for meg. Uheldigvis fikk jeg sf forrige gang, og da hadde jeg mye lavt blodtrykk etter fødselen når jeg tok blodtrykkssenkende.

Huff så ekkelt da!
Et lite tips, spis lakris. Det får man høyere blodtrykk av. Fikk vite det av en lege på jobb.

Back
Topp