Hver dag tenker jeg..

Dollface

Forumet er livet
VIP
I DAG skal jeg gjøre det.. i dag skal jeg få gjort det.. i dag skal jeg huske det.. i dag skal jeg fikse.. i dag starter det..

skjer det noe?
Neeeeeeeeeiiiiiiiiii....

Finnes det noe kurs man kan ta for å få fingern ut av ræva for å få ting gjort???

Eller har noen noen tips?

Jobber best "under press", utsetter det jeg kan til siste liten ikke noe smart. [8|]
Må legge til at jeg er pokker så effektiv når jeg først er igang [:)]

Jeg er fulltidsstudent - med de lesedager og "fridager" det innebærer.. [:-]

Har jeg åpnet en bok dette semesteret? Nah..

ORIGINAL: Mamasan

man skal lære seg å leve med det, stol på meg- jeg har (snart) 26 års erfaring med det [:D] eller spille syk å be mannen gjøre det, litt sånn "ååh pus jeg som ville støvsuge og gjøre det fint for deg og så har jeg vondt i ryggen....". funker bra her!

"Problemet" her er at hvis jeg feks til lørdag sier "Ta med deg tobias ut så skal jeg rydde og vaske her" - så svarer han "kan ikke dere gå ut da og dra og handle eller noe, så vasker jeg.." [8|]

*føler seg makabert lat*

Jeg tenker den samme tanken...

Mañana, mañana.. Alt kan gjøres senere!

Lister er igrunn fint.. jeg har jo kjøp meg en helt ny fin rosa postitblokk...

Hvor starter man daaa.. hmmm.. [:-]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

ORIGINAL: Dollface

1. du kan starte med det som stresser deg mest
2. du kan strate med de små tingene
3. du kan starte med det du gruer deg mest til

[;)]

vanligvis er det
1. regninger
2. sortere papirer
3. betale regninger

meneh.. ettersom jeg har en særs økonomisk samboer har jeg nesten ingen regninger lenger så det er liksom ikke noe issue, og alle er betalt fram til "lønning" den 20.. [:D]

det som skulle vært gjort er å vekke ungen min - noe jeg ikke gidder fordi han er syk og jeg er syk og at han har sovet i 3 timer passer meg ypperlig for jeg har fått gjort masse rumpesliting på den tiden [8D]
husvask, klesvask, middagsopptaging.. hmm.. kan kanskje ta opp fisken av frysa.. [8|]
søpla får jeg ikke gått med - men kanskje jeg kan ta den ut på trappa i det minste så jeg orker å stå på kjøkkenet.. den lukter litt uffent nemlig..

hmm.. jeg har igrunn masse jeg skulle ha gjort.. *lat*

1. du kan starte med det som stresser deg mest
2. du kan strate med de små tingene
3. du kan starte med det du gruer deg mest til

[;)]

vanligvis er det
1. regninger
2. sortere papirer
3. betale regninger

meneh.. ettersom jeg har en særs økonomisk samboer har jeg nesten ingen regninger lenger så det er liksom ikke noe issue, og alle er betalt fram til "lønning" den 20.. [:D]

det som skulle vært gjort er å vekke ungen min - noe jeg ikke gidder fordi han er syk og jeg er syk og at han har sovet i 3 timer passer meg ypperlig for jeg har fått gjort masse rumpesliting på den tiden [8D]
husvask, klesvask, middagsopptaging.. hmm.. kan kanskje ta opp fisken av frysa.. [8|]
søpla får jeg ikke gått med - men kanskje jeg kan ta den ut på trappa i det minste så jeg orker å stå på kjøkkenet.. den lukter litt uffent nemlig..

hmm.. jeg har igrunn masse jeg skulle ha gjort.. *lat*

[:D] [:D] Du har jo bare vondt i viljen du.. [:D]

korrekt.. og inntil noen finner en kur for det, så blir jeg her [8D]

tammis - finner jeg det hen da?

Back
Topp