Hver andre bleiepakke gratis kiwi

*Håpefull*

Glad i forumet
Hei :)

Takk og lov for bleieavtaler som den Kiwi bla gir, med hver andre pakke gratis (hvis man kjøper de spesifikke merkene?)

Men jeg har merket meg nå (etter leeeeenge lenge) at når jeg feks kjøper to pakker samtidig, noe jeg ofte gjør da begge ungene trenger, så skanner de det avtalekortet kun 1 gang, ikke to gangerOg da får jeg jo ikke inn den rabatten og jeg betaler for begge toMå dere si fra at de må huske å skanne kortet to ganger når du legger på to bleier eller husker den ansatte det selv? Har lissom aldri tenkt over dette før men jeg la merke til det nå sist gang på kvitteringen

Jeg bruker ikke kjøpe så mye bleier, men.. det er ikke slik som med Coop, at man bare scanner kortet en gang for å registrere hele  kjøpet, og ikke for hvert produkt? Men at gratisbleiene ikke blir inne på kortet før bleien er *betalt*...?
Jeg vet i alle fall at når vi på CK selger burgere, som er type.. hver sjette burger gratis.. så får du ikke en gratis automatisk når du kjøper burger nr5&6, men kupongen kommer inn etter burger nr5 er betalt. Om du skjønner...

Hei :)

Takk og lov for bleieavtaler som den Kiwi bla gir, med hver andre pakke gratis (hvis man kjøper de spesifikke merkene?)

Men jeg har merket meg nå (etter leeeeenge lenge) at når jeg feks kjøper to pakker samtidig, noe jeg ofte gjør da begge ungene trenger, så skanner de det avtalekortet kun 1 gang, ikke to gangerOg da får jeg jo ikke inn den rabatten og jeg betaler for begge toMå dere si fra at de må huske å skanne kortet to ganger når du legger på to bleier eller husker den ansatte det selv? Har lissom aldri tenkt over dette før men jeg la merke til det nå sist gang på kvitteringen
Tror ikke det funker sånn, tror kortet ser om du betaler en eller flere pakker med bleier. De har aldri scannet kortet to ganger som jeg har lagt merke til, men de har likevel kommentert at ene pakken ble gratis. Tror det blir som bruk av coop-kortet, at da trekkes alle rabatter fra samtidig. Hmmm. Har du sjekket kvitteringen etter å ha kjøpt to samtidig for å se hvordan det blir?

Jeg trodde ikke de måtte scanne to ganger. Jeg kjøper alltid to pakker i slengen, siden vi har to unger.

Jeg sjekket kvitteringen, den digitale, og der står det to bleier der, ser ingenting om at det blir trukket fra noen plass på kvitteringen hellerDette skal jeg jaggu spørre om neste gang, bare for å vite sikkert

• Liker
Reactions: B
Jeg sjekket kvitteringen, den digitale, og der står det to bleier der, ser ingenting om at det blir trukket fra noen plass på kvitteringen hellerDette skal jeg jaggu spørre om neste gang, bare for å vite sikkert

Hva med neste gang du betaler bleier? Så er vel en av dem gratis? Som sagt, så tror jeg du må *betale ferdig* for en pakke, før du får "gratis bleier!!" Inn på kortet..

Scanner alltid bare en gang her på kiwi og jeg får alltid 2 for 1 gratis. Det gjelder alle merker, også billig merker.

Jeg måtte sjekke. På Kiwi sine sider står det:"
Be om vårt elektroniske bleiekort i kassa neste gang du handler, eller bruk det du allerede har. Kortet holder automatisk oversikt og gir deg hver andre bleiepakke gratis. Om du handler flere pakker på én handletur, får du den billigste gratis. Gjelder kun private husholdninger og kjøp av maks 4 pk. pr. gang.

NB: Libero Bigbox og Pampers Gigaboks er ikke med i bleieavtalen. Disse er allerede billigere enn bleieavtalen."

Man får hver andre pakke eller evt den billigste gratis enten de kjøpes sammen eller hver for seg, så lenge det et av merkene som er inkludert i bleieavtalen.

Back
Topp