Hver alder har sin sjarm?

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
De sier i alle fall det! Jeg er jo enig i det ;) Hvilken periode har dere likt best så langt hos barnet/barna? Dette er vår første, så har bare første året å sammenligne med! Selv likte jeg best de første månedene, hvor han var en bitteliten klump som "ville kose" (la meg kose med han mens han lå på fanget), synes ingenting slår den bittelille tingen som lå oppkrøllet på meg og sov <3 Selvsagt koselig med andre perioder, som mannen sier, nå får man jo mye mer respons!
 
Tja, hver periode sin sjarm :)
Men liker nok nyfødt perioden best jeg også. Nå er han overalt og kose har han ikke tid til :p
 
Jeg elsker denne tida jeg:D Han har så masse personlighet som virkelig kommer fram nå! Morsomt når jeg går inn i et annet rom mens han er sammen med andre, og han roper etter meg. Og blir så glad når jeg kommer tilbake. Og gjerne kommer krabbende imot i full fart. Og selv om jeg egentlig ikke skal like det, så synes jeg det lille lure blikket han sender meg rett før han gjør noe han VET er galt er helt hærlig:D Ah, jeg kunne skrevet om dette i timevis.

Men så må jeg jo legge til at han skrev storparten av de første 6 måndene, så den tida hadde lite sjarm for meg. Selv om jeg av og til savner at han måtte være oppå meg døgnet rundt. Det var nok det beste med den første tida for meg.
 
Ja det er lite som er mer herlig og fredelig enn en sovende baby på brystet! Men jeg liker denne perioden også jeg, han er så aktiv og forstår så mye, lærer nye ting hele tiden. Det er jo veldig stas. Så jeg ser frem til tiden fremover, selv om det er litt leit at det trolig er de i bhg som kommer til å se ham ta sine første skritt, si flere ord osv.
 
Jeg liker hver nye periode bedre enn den forrige jeg :p synes det bare er morsommere og mer koselig for hver dag! Så mye respons nå og morsomt å se personligheten hans. Skikkelig luring :) og helt herlig å se han tasse rundt og at det kommer flere og flere ord.

Han var en rolig baby, men jeg brukte nok litt for mye av den første tiden til å bekymre meg for alt + en del problemer med amming. Klarte liksom ikke kose meg så mye som jeg sikkert burde.
 
Har to svært aktive gutter, en på 1 år og en på snart 4. Foretrekker eldstemanns alder. Men ELSKER nyfødttiden da. Beste i verden, frem til de begynner å krabbe/krype og dermed rive ned, spise på alt, klatre på alt. Utrolig slitsomt
 
Har to svært aktive gutter, en på 1 år og en på snart 4. Foretrekker eldstemanns alder. Men ELSKER nyfødttiden da. Beste i verden, frem til de begynner å krabbe/krype og dermed rive ned, spise på alt, klatre på alt. Utrolig slitsomt

Akkurat det, han river ned alt, spiser alt og klenger (vil ikke sitte i ro på fang da, kun at jeg skal bære), og er overalt! Jeg også elsket nyfødt perioden!! Savner den prøerioden så mye at jeg må ha en til etterhvert! Men ikke ennå, vil vente til han blir litt eldre sånn at jeg kan nyte nyfødt tiden med neste også :)
 
Åh vankselig å velge!
Jeg savner veldig det at hun likte å ligge på meg og kose, og at hun kunne ligge der i timesvis.
Men jeg elsker at hun er så glad for å se på meg, roper på meg for å få kontakt, og vil dele leker osv med meg.

Så ja, alt har sin sjarm :)
 
Synes alle perioder har vært så gode på ulike måter!! Tenk at det snart har gått et år. Litt av et eventyr, fra en liten baby til en flott liten jente som er så morsom og så god personlighet:) Synes det var helt fantastisk med en liten baby, men så koselig å tulle og "prate" men den lille jenta på snart et år:) Prøver å ta vare på hver eneste dag!:Heartpink Alle perioder har sin sjarm
 
Back
Topp