Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da snuppa her ble født, så hun kliss lik ut som meg på et bilde jeg har av da jeg lå på føden
Det aller meste ligner på meg, haka hennes ligner min mors, mens ørene er små kopier av pappans ører De ligna ikke mine.
I tillegg vokser håret hennes på en måte som pappaens, mens mitt hår vokser annerledes.
Et par ting er jeg ikke sikker på hvem hun slekter på, for der er jeg og pappaen ganske like
Tja, er vel pappa'n mest av oss nå som han er så liten. Men har er kjempelik storesøsteren slik hun så ut da hun var like gammel! Hun er en veldig god blanding av pappa'n og meg nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg syntes hun var veldig lik bf når hun var spedbarn. Men nå sier ALLE at hun er lik meg , og at hun er en tro kopi.
Men dette kan jo forandre seg med tiden
Personlig synes jeg at jeg ser veldig mye av oss begge i henne .
Her er snuppa helt lik den mellomste broren. Og han er helt lik meg... Så tror hun ligner mest på meg, men munnen og haken er pappaen...
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så artig
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Hihi og nå ble jeg veldig nysgjerrig på tærne dine....Prikk lik pappa'n....helt skummelt å se babybildene av han...eneste hu har arva av meg er tærne...
Hehe de er lange, tynne... ser ut som hu får d også...Hihi og nå ble jeg veldig nysgjerrig på tærne dine....
Lillegutt er fryktelig lik sin onkel, bestefaren og hans bror. Litt småkleint, men andre sier at han er tro kopi av BF
Det eneste gutten har etter meg er fingrene mine. Helt til i går, min mor buste ut med at hendene er helt lik pappaens...
Går det an å ta morskapstest??
Sent from my iPhone using BV Forum