Hvem?

Sola989

Betatt av forumet
Hadde samleie med en ex 3 august, gikk da på p-piller og hadde startet med de ca 14 dager før så i følge dem skulle jeg være sikker. Siste pillen tok jeg samme dag da det var lenge siden jeg hadde hatt mensen. Fikk mensen ca 6 august og da hadde jeg normal blødning som jeg bruker. Begynte igjen på pillene etter en uke pillefri. Har hatt sex etter perioden med mensen med min samboer, han vet om at jeg hadde sex med exén. I slutten av september hadde jeg vært litt dårlig noen dager og tok en test, viste da at jeg var gravid. Vi da sjokk, for da begynte jeg jo å tenke på hvem som er far. Snakket med begge 2 og ble enige om å komme meg til legen å ta å starte prosessen der. Etter å ha vært der dro jeg hjem og snakket mye med samboer. Jeg sa at jeg kan ikke bære fram et barn vis det ikke er ditt, han var veldig støttende. Bestemte oss for at jeg skulle ta abort. Dro tilbake dagen etter å ordnet med papirer. Uken etterpå var jeg inn på sykehuset for samtale og invendig ultralyd. Det var 10 oktober og den viste 9+3. Da ble vi veldig sikker på at samboer er far. Tok å bestilte privat ul sånn at han kunne være med å se på og i tillegg få bilder. Var inne på det 17 oktober som viste 10+3. Var inne på ordinær ul 12 desember og ble flyttet tilbake med 1 dag og fikk 18+2 og termin 16 mai. Kan jeg fortsatt slappe av med at samboer er far? Skulle jeg ha blitt gravid 3 august skulle jeg ha hatt termin i slutten av april. Å i følge menstermin og alle de 3 ultralydene så kan vel ingen ting annet tyde på at det er samboer som er far? Man tenker hele tiden at prevensjon er 100% trygt, men har nå erfart at det er det ikke. Vi gleder oss utrolig mye til mai og han viser ikke noe tegn til usikkerhet rundt farskap.
 
Back
Topp