hvem...

x1xTwGirly88

Gift med forumet
som ødelagte "Rosapute-gjengen" tråden? er jo ikkje så vanskelig å skjønne at noe begynnte å slenge noe drit eller noe i den.. er det noen som vet hva som skjedde med den iverfall??![8|]

ka e vitsi med det egentlig??!

ORIGINAL: *klar*

Hva handla Rosapute-tråden om i utgangspunktet da!?

vi var tre fire stykker her i går som skiftet nick, med noe som hadde Rosapute i seg, som at eg feks het wannabeRosapute, og at en annen het KnallRosapute osv... så skrev eg de forskjelloge nickene, så kalte eg tråden Rosapute-gjengen.. siden alle skiftet nick.. kan ikkje skjønne hva som var gale med det liksom..[8|]

ORIGINAL: LinnSB

har ikke sett den siden i dagtidlig jeg

ja men sto det noe gale i den?? siden den ble slettet?[8|] hmm

ORIGINAL: *TwGirly88*

ORIGINAL: *klar*

Hva handla Rosapute-tråden om i utgangspunktet da!?

vi var tre fire stykker her i går som skiftet nick, med noe som hadde Rosapute i seg, som at eg feks het wannabeRosapute, og at en annen het KnallRosapute osv... så skrev eg de forskjelloge nickene, så kalte eg tråden Rosapute-gjengen.. siden alle skiftet nick.. kan ikkje skjønne hva som var gale med det liksom..[8|]

Aha.. Men laga du ikke en tråd nettop for å høre om grunnen til hvorfor den ble sletta!? Får du ikke svar hos moderator om hvorfor den ble sletta!?

ORIGINAL: mammma86

hvorfor styre så mye med hvorfor trådene blir sletta? 

for det at jeg lurer på HVORFOR den ble slettet? kan ikkje skjønne det liksom...

ORIGINAL: *TwGirly88*

hvorfor styre så mye med hvorfor trådene blir sletta? 

for det at jeg lurer på HVORFOR den ble slettet? kan ikkje skjønne det liksom...

Får du ikke svar hos en moderator? Er jo kun moderator som vet hvorfor hun har sletta den.. Ingen av oss her inne vet grunnen! (Iallefall ikke jeg!)

mas mer på moderator, du får nok svar snart..
send en pm til prikken twgirly, hun pleier alltid å svare[:)]

ORIGINAL: Rosapute

Skjønner ikke hvorfor noen skal ha ødelagt den jeg heller altså. kanskje noen var missunnelige på rosaputeklubben[:D] Men var jo koselig så lenge den varte[:)][;)]

Du får lage en ny tråd da.

Back
Topp