hvem

Bare Sissi

Glad i forumet
er den som styrer alle topp listene og sånn ??? kanksje lurt at vi vet det så vi vet hvem vi kan forholde oss til og som kan fikse topptrådene for oss....

syns det er så koselig og være her inne :) mange koselig damer og flere skal vi bli

Ja, det hadde vært greit om en hadde litt hovedansvar.Blir jo litt å rydde underveis :)
Noen som føler seg kallet ?

DYTTTTTTE :):):):) dytte

:)

dytte :)

Er det noen som vil ha den jobben... jeg er helt blank på åssen ting blir gjort her inne så tør ikke ta det på meg enda...

Jeg har, som sikkert mange har sett, tatt på meg ansvaret for terminlista, den nye, i og med at *prøver* ikke er her på forumet mer. Men jeg har prøvd å få kontakt med en moderator, som må til for at tråden skal bli topptråd, det er kun moderatorene som får til det. Også kan jeg oppdatere terminlista ettersom flere kommer =) Men som sagt er det KUN moderatorer som kan legge det på topp, vet ikke om "vi vanlige" kan bli moderatorer :)

ORIGINAL: 2barnsmor21

ORIGINAL: Mamii 25

Jeg har, som sikkert mange har sett, tatt på meg ansvaret for terminlista, den nye, i og med at *prøver* ikke er her på forumet mer. Men jeg har prøvd å få kontakt med en moderator, som må til for at tråden skal bli topptråd, det er kun moderatorene som får til det. Også kan jeg oppdatere terminlista ettersom flere kommer =) Men som sagt er det KUN moderatorer som kan legge det på topp, vet ikke om "vi vanlige" kan bli moderatorer :)

Det stemmer! Husk at de må være på vakt og [:D] Altså.. eh.. på "jobb" blir det vel![:D]

Hehe, stemmer :) Regner med at Prikken(mod.) er på ferie =)

Jeg kan ikke legge ting på topp, men jeg skal se i vaktlista og se hvem som er på jobb, så skal jeg få ordna det der med terminlista [:)]

Da er pm sendt, og håper de fikser det snart [:)]

Når det gjelder Viktigste tråder fikser jeg det så fort jeg har tid.
Når dere la til alle linkene som måtte være med tok det sin tid fordi det faktisk har vært påskeferie, som dere vet [;)] Ikke for at jeg har vært treig, men for at jeg ikke har vært noe særlig på dataen. Håper på forståelse.

Som sagt, tar tingene så fort jeg får tid [:)]

Back
Topp