hvem vinner farmen?

Midt Norge

Elsker forumet
hvem hper du vinner farmen? jeg håper på Astrid,men tror mikkel går av med seieren

Håper Agnethe pga ole Magnus, eller Astrid.. men det blir nok Mikkel ja...

Tror Mikkel, men håper Astrid!![:)]

Jeg leste i se og hør at det står mellom astrid og mikkel, men da har de jo glemt agnethe[8|]

har egentli ingen favoritter i år.

men je har hørt fra noen her at det blir mikkel..
og je håper igrunn det, for je måtte jo selvfølgelig slarve det videre og ødelegge gleden for alle andre også. blir jo litt flaut å komme på jobb på mandag hvis det itte vart mikkel, når je var så sikker da je slarva om det

ORIGINAL: *Smokken*

vinneren er røpet. det blir mikkel.

ØH [8|] Hvilken aviser/blader står dette i?? Nå leser jeg kun Vg på internett men ikke sett noe der. OG HVEm lekker dette ut egentlig?? Trodde det var strenge regler om slikt jeg??? Også lurer jeg på en ting. Når dette vises ikveld så trodde jeg at alle fra Farmen var et eller annet sted sammen LIVE ikveld, men så på reklame på TV2 igår fra God KVeld Norge at farmendeltakerne samlet til finalefest også var det filma dem på denne festen. så da betyr det vel at denne festen allerede har vært. Forstår ingenting jeg. Noen som kan forklare meg.

Sånne som meg da hadde altså ikke lest at det er mikkel som vinner, så det var jo litt synd at noen skrev det her da..sukk...

ORIGINAL: *Smokken*

joda, fant det ut her inne jeg , og etterpå stod det med store bokstaver i avisa mi.. så vet ikke hvem som burde gå stille i døra!! kremt!!

ingen fortjener vinne uansett av de.

??????

Back
Topp