Hvem vil ned i vekt???

kate

Gift med forumet
Siden det er dårlig med medlemmer i "vektklubben" min for tiden, så utlyser jeg ut ledige plasser[:D]

Velkommen inn i dagboken min for dem som vil ned vekt eller bare leve sunnere. Uansett om man skal ned mye eller lite, eller kun vil ha fokus på sunt kosthold. Kom igjen da jenter, vi trenger å være flere...

Det er en stooooor bonus og leve sunt, og ikke minst ha en sunn vekt når man skal igang med assistert befruktning. Så hvorfor ikke bruke muligheten til å bli med i vektklubben min? Her deler i vi tips, råd, oppskrifer og erfaringer. Og vi veier oss/måler oss en gang i uken for de som vil det.

Meld dere på i denne tråden....

PÅMELDTE:

ElinR
Twinanne
Snuppis
t.t.h
Snoopy81
Aiyana
*Bobbo*
*Dreamer*

Igjen, velkommen inn i dagboken min for mere info[:)]

ORIGINAL: Ivara

Jeg kommer nok ikke til å melde meg inn i vektklubben denne gangen heller. Faktisk så satser jeg heller på å gå OPP i vekt ut over vinteren. Da spesielt i mageregionen [;)]

Men sunn livsstil er jeg med på altså. Og så er jeg forstatt innmari god på å heie på dere flinkisene.

heiagjeng har vi alltid bruk for! Jeg krysser fingrene for at midjen din kommer til å vokse seg stoooor og rund ivara[;)]

Jeg har startet opp igjen nå....eh...det jeg gikk ned før ferien kom på plass igjen med min tvillingsøsters usunne mat i sommer, med litt annet også....men nå er jeg klar, synes det er lettere å gå ned i vekt på høsten, så her er jeg og 6-7 kilo skal av. Slik at klærne mine passer igjen[;)]

trenger å gå ned HVERTFALL 10 kg [&o][&:][8|]
men aaaner ikke hvordan. hjelper ikke å bare endre kosthold. og jeg hater å trene [8D]

jeg blir med og spise sunt[8D][8D]kunne godt gå ned 5 kg men vil vente til etter fryseforsøket[;)]

dyyyyyt.

Og for de som har meldt seg på: Velkommen inn i dagboken min[:)]

Jeg er med[:)] Starter fra mandag tenker jeg[:D]

Melder meg på jeg og. Men kun fram til vi starter opp igjen. [:)]

Dyyyyyyyyyyyt

Back
Topp