Hvem vil du ha med deg på fødestuen?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Er det noen andre enn partner du vil ha med på fødestuen? Skal du føde alene, eller ha med deg mor, søster eller kanskje svigermor? :)
 
Kun samboer, ønsker ikke noen andre der! Har heller ikke lyst på besøk på sykehuset. Det er vår tid til å bli kjent med den lille før alle andre får hilse på[emoji4] Tenker at når man går gravid i 9 mnd så har vel ikke to-tre dager til eller fra noe å si. Vårt barn, så det må respekteres [emoji4]
 
Kun samboer her også. Om det blir tid hadde det vært koselig om kommende storebror får møte lillebror allerede på barsel. Vi får se hvor lenge vi blir der denne gangen.
 
Kunne ikke tenkt meg å hatt noen andre enn samboer med meg på fødestuen. Familie får komme på besøk siden, den første tiden er for bare oss [emoji4]
 
Pga diverse problemer kan ikke mannen være med. Er alene nå og frem til etter fødsel. Dere er så heldige som har folk rundt dere! Holder på å grine hver gang jeg er på sykehuset og ser par som støtter hverandre (eller andre familiemedlemmer/venner) [emoji24] Alle venner har flyttet og familie å. Så er helt alene. Kanskje moren min kan være med. Men er en stor kanskje. Om alt går bra og ungen kommer tidsnok liksom.
Så håper dere andre verdsetter støtten dere får [emoji173]️ Dere er heldige.
 
Pga diverse problemer kan ikke mannen være med. Er alene nå og frem til etter fødsel. Dere er så heldige som har folk rundt dere! Holder på å grine hver gang jeg er på sykehuset og ser par som støtter hverandre (eller andre familiemedlemmer/venner) [emoji24] Alle venner har flyttet og familie å. Så er helt alene. Kanskje moren min kan være med. Men er en stor kanskje. Om alt går bra og ungen kommer tidsnok liksom.
Så håper dere andre verdsetter støtten dere får [emoji173]️ Dere er heldige.
Vurdert doula? <3
 
Eg vil gjerne ha med mannen, men er usikker på korleis vi skal løyse barnevakt for kommande storesøster. Vi bor langt unna familie og har ingen andre det er naturleg å spørje. I verste fall blir det fødsel åleine, så får mann og storesøster komme på barselsbesøk.
 
Hvis mannen får lov å være med inn i operasjonssalen så vil jeg mer enn gjerne ha han der :joyful:
Krysser fingrene for at de får til spinalen denne gangen, så kanskje jeg også kan få med meg en fødsel;) :joyful:
 
Kun samboer, ønsker ikke noen andre der! Har heller ikke lyst på besøk på sykehuset. Det er vår tid til å bli kjent med den lille før alle andre får hilse på[emoji4] Tenker at når man går gravid i 9 mnd så har vel ikke to-tre dager til eller fra noe å si. Vårt barn, så det må respekteres [emoji4]
Det må absolutt respekteres :)
 
Eg vil gjerne ha med mannen, men er usikker på korleis vi skal løyse barnevakt for kommande storesøster. Vi bor langt unna familie og har ingen andre det er naturleg å spørje. I verste fall blir det fødsel åleine, så får mann og storesøster komme på barselsbesøk.
Håper det løser seg for dere, men hvis du er komfortabel med å føde alene, så er jo det bra :)
 
Back
Topp