Hvem vil du ha med deg på fødestua?

M

Moderator Marte

Guest
Berre barnefar, eller kanskje du skal ha med deg mamma eller svigermor? :)
 
Bare barnefar :)
 
Bare pappaen til lillemor skal være med. Jeg vil bare bli stresset av for mange rundt i en sånn situasjon :) vil ha mest mulig ro og fred. Selv hvor skremmende tanken på en fødsel er så vil jeg gjerne at opplevelsen skal være noe spesielt og magisk bare for meg, pappaen og lillemor.

Svigerforeldre og søsken kommer oppover siste helgen i november, (har termin 3 desember) i håp om å kunne være tilstede om fødselen starter. Om ikke på rommet så kanskje vente på sykehuset. Tviler på det blir noe fødsel akkurat den helgen da. Så typisk at andre planlegger:joyful: "den helgen kommer vi opp og passer veldig bra for oss så det er bare å føde" :hilarious:
 
Last edited:
Bare pappaen får være med. Tenker det er en spesiell opplevelse som vi skal dele, bare vi to (også jordmor og lege osv da...). Har egentlig ikke lyst til å ha andre på sykehuset heller. Har ikke lyst til å føle meg presset til å ta imot besøk før jeg er klar, og tenker det er viktig at vi får finne roen etter fødselen før vi "slipper andre til".
 
Denne gangen blir det forhåpentligvis bare min søster. Samboeren min er bortreist på jobb og kommer hjem dagen før termin og da håper jeg å være ferdig :p
 
Bare barnefar om han rekker det. Med 2 styrtfødsler og han må vente på barnevakt til guttene så blir jeg nok sendt avgårde i ambulanse så kommer han etter
 
Har tenkt at det bare skulle være oss to, men har begynt å leke litt med tanken om å invitere hans søster også.. Litt usikker enda :)
 
Kun barnefar. Føles ikke naturlig med noen andre, for det er jo veldig personlig:shy: Eneste andre aktuelle måtte være mamma, hvis barnefar mot all formodning ikke kunne blitt med.
 
Back
Topp