Hvem vil dere ha med på fødselen?

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Dette er også et forslag fra noen andre men som ikke kom seg ut så jeg slenger den ut jeg :)

Jeg skal ha med meg mannen min og bare han (sett bort fra helsepersonellet da :P )

Samme her :)

ja sorry, ble litt mye annet her, bare du å sleng ut ;) Her skal jeg også kun ha mannen med meg :) tror faktisk ikke det er noen andre jeg ville sluppet så nært innå meg, tror jeg hadde født uten noen av mine med om han ikke kunne..

Kun samboern og helsepersonell, om ikke samboern hadde vært hjemme/er hjemme så ville jeg ha valgt svigerinna mi faktisk, hun er en veldig god veninne, og hun er sykepleier, samt at hun fødte selv for bare noen uker siden :P hehe

Men jeg ville aldri i livet hatt med mamma! :P

mannen min <3

Kun min mann og de som selvfølgelig må være der. Kunne aldri falt meg inn å ha med noen andre enn han:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Sambo og bare JM, helst :) Men blir det slik som sist kommer det til å kry av barneleger, gyn. etpar-tre jordmødre, og sikkert alle barnepleierene som er på... Fullt hus :P

Samboeren:-) mamma å svingermor må bare bli med for meg om de føler for det. Men kun samboern å jm når babyen blir født.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg får bare ha med 1 på operasjons stua :) så det blir jo mannen det <3

Back
Topp