Hvem vet

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten enda? ♡

Her er det kun jeg og sambo som vet,og håper å holde det slik til etter TUL i uke 8 eller noe sånt.. mine to tidligere graviditeter har jeg hatt hypermesis, fra uke 5/6 så er skikkelig spent om det kommer nå også, for da greier jeg nok ikke å skjule dette for så mange..
 
Her vet allerede min søster og ei venninne det :cool: men satser på å holde det skjult for resten en stund til.
 
I tillegg til samboer har jeg to nære venninner som vet, og ei kusine (hun prøver også, så vi har oppdatert hverandre om testing og prøving noen mnd nå). Ellers venter jeg med resten av nær venner/ familie etter tul (som forhåpentligvis blir i uke 7-8) og resten av verden kan vente til etter oul eller noe. Får se hva det blir til når vi kommer så langt :D
 
Bestevennen min var her faktisk når jeg tok testen, så er kunn ho å mannen som vet! Om svangerskapet er like fint som de forrige, så vil vi på ultralyd i uke 14 å fortelle det til familie da. Ingen som kommer til å bli super happy for dette tror vi, da alle har sagt på en tullete måte at nå må vi ta en laaang pause osv.. Så vi skal prøve å holde det for oss selv en god stund :)
 
Back
Topp