Hvem vet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hvem vet om graviditeten nå? :)
Har noen avslørt deg? ;)

Her vet alle nå [emoji1]

Mine nærmeste kolleger, mine og mannen sine foreldre og søsken og våre beste venner. Var i bursdsgsbesøk til mannen sin tante. Dagen etter fikk moren (søsteren) sms med spørsmål om jeg er gravid... Usikker på hva svigermor svarte

alle vet det her. merket jeg fikk en del blikk mot magen min så jeg skjønte at mange visste det men ikke sa noe, så da kunne vi lik så godt bare legge det ut på facebook når jeg var i uke 13 :laughing002 synes det er godt å ikke skulle "skjule" det lengre. jeg synes det er koselig og snakke om graviditeten med bekjente og kjente og koselig å få gratulasjoner og lykkeønskninger.

Henger litt etter på å fortelle folk her [emoji85] skal gjøres i morgen! Håper jeg rekker over de fleste [emoji28] er 14+4 nå.

Har fortalt de nærmeste og en del kollegaer. Regner med det sprer seg selv litt nå[emoji1]

Her vet alle de som er venner av oss å familie det. Andre bekjente ol, får nok høre det rundt etter hvert av andre igjen..

Hos oss vet så og si alle det! Ingen som klarte å avsløre det, av de som ikke visste Det :):)

De aller nærmeste og kollegaene på jobb (ikke sjefen). Det ble tatt morkakeprøve i uke 13 som jeg venter svar på en kromosomanalyse.. Av den grunn er det ikke sikkert det blir noe bøllefrø her i gården og jeg begynner å bli veldig utålmodig! :)

De aller nærmeste og kollegaene på jobb (ikke sjefen). Det ble tatt morkakeprøve i uke 13 som jeg venter svar på en kromosomanalyse.. Av den grunn er det ikke sikkert det blir noe bøllefrø her i gården og jeg begynner å bli veldig utålmodig! :)

Masse lykke til! Håper du får det svaret du helst vil ha. [emoji4]

Back
Topp