Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har fortalt nærmeste familie, og noen av nærmeste venner [emoji5] + 3 sjefer på jobb..
Vi kommer nok til å annonsere på Facebook/offentlig etter oul, men vet ikke helt hvordan enda [emoji5]
Her får folk vite det etterhvert som vi møter dem, om det "passer seg sånn" å si det. Har ikke noe enormt behov for å rope det ut. Er 3.mann, kanskje derfor? Så noe Facebook annonsering blir det absolutt ikke herfra! ;-) Er inne i uke 13 nå.
De som vet det nå er noen venner, våre foreldre og sjefen min på jobb.
Blir nok å offentliggjøre det etter oul. Men lyver ikke til folk hvis de spør før det vi har fortalt det til familien, et par venninner og endel folk på jobb (sliter med å la være )
Vi har fortalt til den nærmeste familien, de nærmeste vennene og de nærmeste kollegaene. Vi holdt ganske tett frem til TUL men har fortalt noen etter det. Til de aller nærmeste fortalte vi allerede i uke 4-5 (mine venninner, min søster og mamma). Vi er i en litt spesiell situasjon etter at pappa gikk bort bare 3 uker før testen var positiv så det har hatt mye å si for at vi har vært åpne om det fra starten av.
Vi kommer til å offentliggjøre for resten på Facebook etter neste TUL i uke 13.
Jeg hater hemmeligheter og vil ikke holde det hemmelig lenger enn jeg "må". Vi har valgt å være rimelig åpne fordi jeg har trengt at folk vet at jeg av flere grunner ikke er helt med om dagen og fordi jeg synes det er synd at det skal være så tabu og eventuelt miste.
Jeg er forsovidt offesiell, men har ikke giddet å anonsere på fb. Kommer ikke til å gjøre det heller. Så venner får vite etterhvert som vi treffes/prates [emoji4] Meste av slekta vet, men må er det opp til jungeltelegrafen (mamma) å si det til resten.
Eneste er hans familie i utlandet har ikke fått vite enda. Vi har en felleschat med de og skal anonsere med bilde fra neste tul på mandag [emoji4]
Jeg fortalte familien det i uke 17 sist, og sjefen i uke 20. Annonserte det på Facebook i rundt uke 30 da magen ble tydeligere. Jeg har hatt to MA, derfor var det litt vanskelig å fortelle folk før vi var trygge på at det skulle gå bra. Kommer til å vente like lenge denne gangen før det blir offentlig, men har planer om å fortelle til familien i juni etter TUL.
Nær familie og venner vet det allerede, fortalte også sjefen siden jeg har vært fryktelig dårlig og sykemeldt noen uker nå.
Skal på tul i dag 11+2, så hvis alt er bra kan resten av verden få vite det
Jeg er ikke noe gla i hemmeligheter så vil bare få det ut
Her vet mine foreldre det, og hans foreldre og søstre. Resten av familien får vel vite det etter neste TUL og 12+0. Skal nok ikke ha noen offisiell annonsering på sosiale medier, da verken jeg eller mannen er veldig flittige brukere av det. De som bør få vite det får alltids vite det, enten fra oss eller fra våre familier.
Her er vordene besteforeldre som vet, samt jobb hos begge. Og et nært vennepar som har visst om prosessen hele veien. Her blir det ingenting på facebook, knapt om at ungen er født også! Har ikke behov for å fortelle "truls" fra 5 klasse på barneskolen at jeg skal bli mamma Ellers får resten av familien vite det fortløpende nå, tenker jeg, og vi er i uke 9 Og blir det vel mer venner og slikt etter det, etter som vi treffer på dem
Fortalte nylig til sønnen min på 7. Han koser magen hver kveld og snakker ikke om annet [emoji173]️ gleder seg til å bli storebror igjen! Ellers vet nesten ingen. Bare et par venninner! Men er blitt så tjukk i magen at det må komme frem snart! Og det er bedre om jeg forteller mamma enn om hun skal lure helt til hun spør.