Hvem vet?

Foreldre, sviger foreldre og et par venninner vet om det.

To av mine nærmeste venninner, fordi jeg må ha noen å prate med det om :) Og den nærmeste familien til mannen. Han ville så gjerne fortelle dem det når vi var der på ferie nå :) Vi ser dem bare to-tre ganger i året, så det var gøy å fortelle det face to face denne gangen! Min mamma får vite det på 60års dagen sin i august; skal prøve å finne på en morsom måte å si det på. "Alle andre" får vite det etterhvert....

Du kan pakke inn et gavekort fra en babybutikk og gi mammaen din. Det var slik vi sa det sist gang :)
 
Jeg har fortalt det til nærmeste venner og familie:) Er merkelig med det,men for hver dag som går så føler jeg mer og mer trygg på at dette skal gå bra:) og jeg tror det er viktig å tenke at det skal gå bra også,selv om en liten bekymringstanke er tilstede:)
 
Foreldre og ei venninne. Skulle ikke si det til noen ennå, men alle nære som ser meg nå forstår det raskt. Er så kvalm og orker ingenting. Hverdagen min blir enklere når man slipper å holde de skjult.
 
Kun nærmeste familie som vet det. Vi mistet i uke 13 sist og hadde fortalt det til absolutt alle. Denne gangen venter vi så lenge som mulig. Men jeg vil at noen skal vite. Om vi skulle miste igjen er det godt å ha noen å prate med.
 
Familien til mannen min vet det, har en del venninner som vet det, 3 søsken av meg vet det, mitt eldste tanteban vet det, ene tanta mi vet det.... Begynner å bli noen :p resten får vite det etterhvert:)
 
Mine foreldre, våre søsken og noen nære venner. Trenger litt backup av og til siden typen jobber mye av og til og jeg er litt tom for energi.


Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)
 
Ingen andre enn meg og mannen vet noe ennå, om familien har mistanker så blir jeg ikke overrasket, har feriert med kvalme og uten energi med de i en uke...
 
Her vet mine foreldre det, samt min søster, også vet sambo sine foreldre det og hans søster og mann. For alt jeg vet kan det jo hende at flere vet det der hjemme, men jeg hakke hørt noe om det enda! Også har jeg to gode venninner som vet om det også! Resten får vente til det føles naturlig å fortelle det :)
 
Mamma skjønte det med engang æ kom hjem en tur:O så nå veit foreldrene og søsknene våres det:) resten får vite det etter uke 12, hvis de ikke fatter mistanke og spør før;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
mange, ser ingen grunn til å ikke fortelle det. må jo satse på at alt går bra og om det ikke gjør det så vet folk hvorfor ting er som det er ;)
galt kan det gå uansett h
 
Har fortalt det til svigermor, ei venninne og et felles vennepar av oss :) gruer meg litt til å fortelle det til mamma, barnevernet har tatt datteren hennes å vi holder på med en utredning om å bli fosterhjem, føler kanskje det går litt i vasken nå..... Men får ta det som det kommer, ordner seg nok :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp