Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ja, forstår godt at du vil det. Er det lenge til du har TUL?
Vet ikke :hilarious: legen skal sende henvisning neste gang jeg er hos han, da vil jeg være 7+1, så blir det opp til sykehuset når jeg får time... Kan bli i uke 9 og kan like godt bli i uke 12...

Har fortalt våre foreldre, og noen av mine nærmeste venner :)

Har fortalt ganske mange egentlig :shy: Foreldre, besteforeldre, søsken og et par tanter/onkler/søskenbarn. I tillegg til noen av mine nærmeste venninner.

Resten tar vi som det kommer, alt etter som når vi treffer dem osv :) Ellers blir vi ikke å «offentliggjøre det» typ på sosiale medier før etter ultralyd :)

Jeg er superdårlig og går hjemme med en (snart) treåring, så er greit med den hjelpen vi kan få ift barnepass :angelic:

Mannen selvsagt, to venninner, sjefen min (pga kvalme og trøtthet så tenkte jeg det var greit å være åpen om det, og pappaen min. Venter med resten.

Vi har fortalt foreldrene våre og søsknene våre, samt 3 av mine venninner og 1 av hans kompiser :)
Jeg syns det er kjempe vanskelig å ikke fortelle det til alle, men er foreløpig veldig tidlig. Men vi kom frem til at det var greit å fortelle de vi har fortalt, dersom det faktisk skulle gå galt.

"Alle". Folk reagerer jo når man havner på sykehus :p

Bare eg og pappaen som veit.. HELD PÅ Å SPREKKE:hilarious:

Foreløpig bare mannen min og jeg og ei venninne som vet. (Og tannlegen min, haha). Kommer nok til å fortelle de nærmeste vennene det snart, det gjør sosiale sammenhenger litt lettere. Familien får komme litt etter hvert, rundt påsketider. Synes det er skummelt å fortelle tidlig, men samtidig tror jeg det er lurt? Bare litt vanskelig å stole på at jeg faktisk ér gravid. Håper det hjelper med legetime til uka og etter hvert en privat UL.

Søstra mi har vært oppdatert hele prosessen :)

Ellers fortalt mi beste venninne.

Pappa fikk vite det fordi han var på besøk og jeg tok heller en Munkholm i stedet for rødvin. Ingen annen forklaring ble godtatt.

Resten av familien får vente til påske, for da kommer de til å skjønne det da jeg er over gjennomsnittet glad i rødvin:) Da er vi også litt
over 10 uker på vei, så ikke så stress å røpe det..

Her er det kun jeg, mannen og et vennepar som vet det. Hun har termin noen uker før meg, så følte det var fint å kunne snakke med noen som er i samme båt:)

Kun jeg og mannen, og jeg er LIVREDD for å si noe som avslører meg:p vil gjerne holde det for oss selv en god stund enda:)

Her er det bare jeg og gubben som vet, da vi fant det ut i dag. Har tatt tester hver dag denne uka, men alle har vært ugyldige bortsett fra den jeg tok i dag.

Back
Topp