Hvem vet om spiren?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har dere fortalt noen om svangerskapet enda?
 
Kunn mannen min.
 
Mannen min og svigerinna mi :love017 å som jeg håper det går veien denne gangen :love017:love017 første skulle hinderet er ikm til fredag :sick009
 
Fsmilien min og hans vet om det :) Så har han fortalt det på jobben sin, æ tenker fortelle det imorgen til sjefen. Så får vi se når vi forteller venner, andre kollegaer :)
 
Et vennepar av oss og ei kollega/venn av meg vet om det! :flower Venter til uke 12-14 med å fortelle resten! :love017
 
Mannen min, søsteren min og hennes samboer og to av mine venninner:happy:
 
Mannen og bestevenninnen min ❤️:happy:
Tenker sjefen min og foreldrene våre får vite det etter uke 12 og resten får vite det når de ser meg :hilarious:
 
Kompisen til samboeren, søstrene mine, psykologen min og datteren vår fikk vite det med en gang. I morgen får fysioterapeuten min og sjefene til samboeren vite det.

Resten av familien vår får vite i starten av februar etter tul og legetimen min.
 
Kun mannen og ei venninne. Men jeg skriver/lever jo som gravid her inne.... så må skikkelig tenke meg om når jeg skriver med andre:hilarious:
Har ikke bestemt meg for når resten skal få vite det ennå.:)
 
Nærmeste familie vet det, og barna fikk vite det i går, fordi jeg er så dårlig.
 
Mamma og to venninner :happy:
Vil egentlig fortelle det på jobb, men avventer til svar på hcg test kommer. Mulig jeg bestiller meg en tul neste uke også før jeg foreller noe.
 
Kjæresten, 2 venninner, svigerbror og hans kone. Usikker når vi forteller flere, men regner med det blir foreldre og søsteren min i neste omgang og etterhvert flere venner o.l. :)
 
Fortalte det til sjefen idag :) Hun gratulerte og sa hun var glad på mine vegne:) Vært mye graviditet på jobben i det siste, så var litt spent.
 
Lurer på om svigermor vet det.. den dama snoker i ALT :shifty: å jeg legger testene mine i skapet mitt på badet, men skapdøra var oppe i går :bored: så mistenker at hu har funnet det ut
 
Min samboer og min mor.
Har lyst å fortelle flere, men er så redd for å miste igjen. Så vi venter nok til etter 12 uker.
 
Samboeren, mamma og to venninner på jobb vet det. De på jobb var veldig tilfeldig, klarte rett og slett ikke å skjule at jeg ikke drakk alkohol på et jobbarrangement. Men syns det er bedre at noen finner det ut, enn å isolere meg helt og ikke være med på festligheter :)
 
Back
Topp