Hvem vet om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Har dere fortalt det til noen, eller er det fortsatt et godt bevart hemmelighet?

Vi holder det hemmelig til 17.Mai ;-) Men det er en viss fare for at ryktene går, siden vi har oppussingsprosjekt nå i påska..

Klarte ikke å holde det hemmelig så lenge, og fortalte det til min bestevenninne for å muntre henne opp:) Like etterpå fikk alle kommende besteforeldre, tanter og onkler vite det:) Det er jo veldig stort når man blir gravid for første gang, man har aldri kjent på de følelsene før:D Men det er også greit for de nærmeste å vite, i tilfelle noe skulle skje.

Jeg har et par venninner som vet, også har min søster skjønt det på morgenkvalme og oppkast :p

Fortale det til mine foreldre og svigers i påska. Også vet sjefen det pga svangerskapskvalme. Ellers holder vi det hemmelig noen uker til. Skal på TUL etterhvert, og forteller muligens datteren min på 6år etter det. Hun lurer fælt på hvorfor mamma er så kvalm hele tiden og ligger i senga døgnet rundt :p

Er 8+3 (ca)

Fortsatt hemmelig, men så er jeg bare 5+3 idag, og inne på femte dagen med spotting.

Nærmeste familie fikk vite det nå i påska siden alle var samlet :) venter til OUL med å fortelle tanter, onkler og andre.
Jobben vil bli informert i uke 12 pga tilrettelegging ;)

Samboer, ei venninne og gynekologen, tenker jeg i formerer sjefa mi i morgen, familie og venner får nok vite det enten etter uke 12 eller etter oul, har ikke helt bestemt oss der. De fikk vite det etter oul sist, men tror det blir synligere på meg litt fortere denne gangen :p

Alt for mange, i forhold til hva vi bestemte oss for. En felles kamerat, venninna mi, mamma, pappa og svigers. Resten får vite det etter tul i uke 12/13:)

Mamma, svigerinna mi og min beste venninne. Ellers er det hemmelig til etter uke 12

Fortalte sjefa det på løtdag og ei god kolega fikk også vite det. Skal vente til etter uke 12 med å si det til flere :p

Fortsatt ingen. Var litt redd jeg kom til å bli avslørt i går, pga kvalmen, men heldigvis klarte jeg å holde maska. :-)

Foreldrene våre og sjefen min (pga.tilrettelegging av sommerferie). Resten får vente til etter uke 12 i allefall

Hvordan klarer dere å holde hemmelig til oul? Begynner å få blikk på magen nå i uke 10. Sist begynte magen å vises så smått i uke 12, og ved oul vistes det ganske så godt!!

Folk har spurt meg, om eg er gravid har visst lagt meg litt ut, litt dradd i fjeset, går med litt andre klær enn vanlig, mangler energi og effektivitet på jobb i tillegg spiser jeg visst alltid, og brekker meg. Har forsøkt lyve men det er eg visst dårlig på..

Folk har spurt meg, om eg er gravid har visst lagt meg litt ut, litt dradd i fjeset, går med litt andre klær enn vanlig, mangler energi og effektivitet på jobb i tillegg spiser jeg visst alltid, og brekker meg. Har forsøkt lyve men det er eg visst dårlig på..
Jeg vet. Får ikke til å lyve! Bra det nærmer seg 12 uker!:)

var på UL i går, og fikk sjekket at alt var kjempe bra inni magen. Vi valgte da å offentliggjøre det i familien <3 :D en skikkelig lykkedag i går <3 :)

Back
Topp