Hvem vet om graviditeten?

Jeg og mannen, samt et par av kollegaene mine veit om det. Vi ønsker å dele det med familien og de nærmeste vennene våre så snart vi har vært på tidlig ul 11.juni:)

kun mannen <3 liker å ha v¨r lille hemmelighet <3

Her er det samboer, min søster og foreldrene mine som vet :) Vi skal fortelle hans foreldre om det når jeg er litt lenger på vei.

Her er det samboer, to av mine nærmeste venninner og sjefen som vet. Fortalte sjefen det i stad da det er en arbeidsplass det kreves stor grad av tilrettelegging ved graviditet. Vet ikke helt når vi skal fortelle foreldre enda. Spørs hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig:joyful:

Hei. Vi har vært prøvere i nærmere ett år og det har vært tøffe tak. Derfor har vi valgt å dele prøvingen med de som har spurt (familie og noe venner), ble tungt å stadig få spørsmål og måtte lyve. Nå som jeg endelig har blitt gravid, er vi usikre på når vi ønsker å dele det. Foreløpig vet mannen og svigerinne/bestevenninne det :-)

Bare mannen og jeg som vet om denne lille her ;)

Mannen, min nærmeste venninne som jeg prøvde sammen med (ble bare en pp for oss, håper inderlig det klaffer for henne straks også) og mamma. Det er godt å ha noen på lag hvis det skulle gå dårlig.

Her er det kun vi to som vet enda. Sist fortalte vi det til de fleste i familien på julaften. Da var jeg 8+ ett eller annet. kollegaene mine fant det ut ganske kjapt pga morgenkvalmen, var vell 5-6 uker bare denne gangen vil jeg prøve å holde det hemmelig litt lenger. Tror det skal gå ganske greit mtp at jeg fortsatt er i permisjon og skal ha ferie før jeg begynner igjen i jobb.

Back
Topp