Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og mannen, samt et par av kollegaene mine veit om det. Vi ønsker å dele det med familien og de nærmeste vennene våre så snart vi har vært på tidlig ul 11.juni
Her er det samboer, to av mine nærmeste venninner og sjefen som vet. Fortalte sjefen det i stad da det er en arbeidsplass det kreves stor grad av tilrettelegging ved graviditet. Vet ikke helt når vi skal fortelle foreldre enda. Spørs hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig
Hei. Vi har vært prøvere i nærmere ett år og det har vært tøffe tak. Derfor har vi valgt å dele prøvingen med de som har spurt (familie og noe venner), ble tungt å stadig få spørsmål og måtte lyve. Nå som jeg endelig har blitt gravid, er vi usikre på når vi ønsker å dele det. Foreløpig vet mannen og svigerinne/bestevenninne det
Mannen, min nærmeste venninne som jeg prøvde sammen med (ble bare en pp for oss, håper inderlig det klaffer for henne straks også) og mamma. Det er godt å ha noen på lag hvis det skulle gå dårlig.
Her er det kun vi to som vet enda. Sist fortalte vi det til de fleste i familien på julaften. Da var jeg 8+ ett eller annet. kollegaene mine fant det ut ganske kjapt pga morgenkvalmen, var vell 5-6 uker bare denne gangen vil jeg prøve å holde det hemmelig litt lenger. Tror det skal gå ganske greit mtp at jeg fortsatt er i permisjon og skal ha ferie før jeg begynner igjen i jobb.