hvem vet det?

Sjarmtrollet

Glad i forumet
Hvem vet at dere er gravide? er det fortsatt veldig hemmelig,eller har dere sagt det til noen?
Her vet familien det(de nærmeste), noen venniner og sjefen :)
 
Moren min. Men hun trudde meg ikke hehe.
Søsteren min og mannen, men kun fordi jeg ikke kan lyve. Ser heller ikke poenget med å lyve når de spør :p
 
Skulle jo være ganske hemmelig, men ble ikke akkurat det. Her vet mamma og hennes mann, søstra mi, bestevenninna mi og to kolleger/venninner. I tillegg har mannen fortalt det til svigermor og hennes mann, svigersøster og hennes mann og to av vennene. Begynner å bli ganske mange som vet nå...
 
Nærmeste familie, min side og hans side :) og mine 2 beste venninner + ei tante som så det på meg :p
Ja, er det ikke rart, når man vil holde noe skjult så er det alltid noen som ser det på en...
Svigersøster hadde sett det på meg, men hun sa ikke noe før mannen fortalte henne det. Men det var egentlig greit siden jeg hadde sett det på henne to ganger før :p
 
Ja, er det ikke rart, når man vil holde noe skjult så er det alltid noen som ser det på en...
Svigersøster hadde sett det på meg, men hun sa ikke noe før mannen fortalte henne det. Men det var egentlig greit siden jeg hadde sett det på henne to ganger før :p

Ja hun hadde sett det på ansiktet mitt :p

Jeg prøver å holde meg langt unna kjentfolk om dagen :p Magen avslører meg nå :p Litt vanskelig når man bor på en liten plass og jobber i butikk :p *sug inn, hold pusten*
 
Mamma, søstern min og tre vennepar. Mamma og en god venninne (og hennes mann) fikk vite det ved positiv test. De to andre venneparene måtte få vite det, da vi var på hyttetur sammen og det var rart at jeg ikke drakk (selv om de var suuuuuperhyggelige og ikke sa noen ting, så fortalte vi det og de hadde ko skjønt det). Søstern min fikk vite det i går, da hun bor her denne uka:) :)
 
Alt for mange! Nærmeste familie, 5 vennepar, kollegaer på kontoret (6 stk) og sjefene... Driver liksom og "sparer" noen å si det til nå, i alle fall til etter UL i uke 8... :p

...er fryktelig dårlig til å holde på hemmeligheter + at flere har visst om IVF prosessen vår. ;)
 
Første gangen var det hemmelig til etter ul i uke 11. Denne gangen vet foreldrene våre det + søsken, sjefen til mannen og mine gravide venninner (2 stk).
 
Bare mannen som vet det ennå, og dere inne her da ;)
Har fortalt det til kommende storesøster også, men hun er bare 16 måneder så hun skjønner ikke så mye av det ennå.
Jeg er bare 4+6 i dag, så vi venter nok en måneds tid før vi forteller familie det.
 
Sjefen vet det, pga tilrettelegging på jobb. Også vet svigerfar det, og to venninner.
 
Foreløpig er det ingen annen en min og sambos hemmelighet. Det skal få være det til uke 12 er planen.
 
Mine og hans foreldre, og min søster:)
Tenker at resten av familien og nærmeste venner får vite det dersom tidlig UL i uke 10 viser at alt er som det skal.
 
Back
Topp