Hvem vet det ? :-)

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Her er det bare vi og søstra t sambo som veit :-)
Skal fortelle det etter tidlig ul til hans familie, men skal vente en stund med min.
Veit hvilken reasksjon det vil bli uansett..

Bare vårs ;)
Og to venniner.

Ikke tenkt til å dele det med noen andre helt enda hvertfall :)

i går fikk storesøster vite det etter at samtlige på jobb har gjettet det. Svigers fikk vite det i dag, og mine foreldre får vite neste helg=) Har vert på tidlig ul og sett at alt er som det skal da=)

Min familien og noen venniner:D

sjefen og tillitsvalgt på jobb, 3 venninner. Rekner vel med at mine foreldre har skjønt tegninga men har ikke spurt eller sagt noe, så spent å høre svaret når vi sier det.

Her er det kun meg og samboer som vet ;) Holder det hemmelig noen uker til tenker jeg, selv om jeg bare har lyst å rope det ut :P

Foreldre pluss mannens bror. Også mine 2 gode venninner da;-) skal til JM om to uker, da er jeg 11 uker på vei, og fåt høre hjertelyd og sånn *gleder seg* , etter det sprer nok nyheten seg litt :-)

Meg og mannen og mi beste venninne ;) Har ikke sagt noe til resten av familien ennå, har lyst å overraske de neste fredag etter ul :) Vi er ganske nær hele familien vår, så er egentlig et under at vi har klart å holde det hemmelig, men det gjør det ekstra morsomt ;) Vil og vite at alt er ok, før vi forteller nyheten videre! :)

Her vet 3 venninner det, svigers og min mamma...og det holder for en god stund fremover :)

To nære venninner og flere i nærmeste familie. Vi har måttet fortelle det tidligere enn ønsket til flere i familien da det ikke har vært mulig å skjule hvor dårlig jeg er for tiden når det har vært flere familiebursdager, uventet besøk og lignende.

Våre søsken og deres menn/koner og foreldrene våre, min bestevenninne og mannen hennes, bestekameraten til mannen min og hans kone :) Så føler det er en del :P Ungene våre får ikke vite det ennå, men de er de neste som skal få vite det - og da er det offentlig, så ser hvor lenge det kan holdes skjult. Det går ikke an å se det ennå, og vil minst gå over uke 12 før vi forteller :)

MIn sjef og nærmeste kollega + samboers sjef vet det - mest pga. at jeg har vært en del syk og i dårlig form. Har bestemt oss for å vente til uke 12 med å fortelle det til foreldre, familie og venner etc.

Ble litt endring i planen når en kompis av samboer ringte i kveld, og fortalte at han og kjæresten skal bli foreldre i oktober(!!). Jeg og samboer fikk jo sjokk, og etter litt blikkveksling endte det med at han fikk tillatelse til å fortelle det til kompisen. Klarte ikke å la være når det viser seg at vi skal ha i samme måned! :-P

Skal fortelle det til min familie om et par ukers tid, og til hans familie når vi reiser dit i påsken. Etter det blir det nok offentliggjort :-) Da skal jeg etter planen være 14 uker på vei, så da begynner det vel å være greit å la folk vite det :-)

Her vet foreldrene våres det og søskna våres. Min farmor og farfar vet det også. Og et par venninner av meg. Jeg måtte ha noen å prate med siden dette skjedde litt for fort, og jeg var litt redd :p

Back
Topp