Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det bare vi og søstra t sambo som veit
Skal fortelle det etter tidlig ul til hans familie, men skal vente en stund med min.
Veit hvilken reasksjon det vil bli uansett..
i går fikk storesøster vite det etter at samtlige på jobb har gjettet det. Svigers fikk vite det i dag, og mine foreldre får vite neste helg=) Har vert på tidlig ul og sett at alt er som det skal da=)
sjefen og tillitsvalgt på jobb, 3 venninner. Rekner vel med at mine foreldre har skjønt tegninga men har ikke spurt eller sagt noe, så spent å høre svaret når vi sier det.
Foreldre pluss mannens bror. Også mine 2 gode venninner da;-) skal til JM om to uker, da er jeg 11 uker på vei, og fåt høre hjertelyd og sånn *gleder seg* , etter det sprer nok nyheten seg litt
Meg og mannen og mi beste venninne Har ikke sagt noe til resten av familien ennå, har lyst å overraske de neste fredag etter ul Vi er ganske nær hele familien vår, så er egentlig et under at vi har klart å holde det hemmelig, men det gjør det ekstra morsomt Vil og vite at alt er ok, før vi forteller nyheten videre!
To nære venninner og flere i nærmeste familie. Vi har måttet fortelle det tidligere enn ønsket til flere i familien da det ikke har vært mulig å skjule hvor dårlig jeg er for tiden når det har vært flere familiebursdager, uventet besøk og lignende.
Våre søsken og deres menn/koner og foreldrene våre, min bestevenninne og mannen hennes, bestekameraten til mannen min og hans kone Så føler det er en del Ungene våre får ikke vite det ennå, men de er de neste som skal få vite det - og da er det offentlig, så ser hvor lenge det kan holdes skjult. Det går ikke an å se det ennå, og vil minst gå over uke 12 før vi forteller
MIn sjef og nærmeste kollega + samboers sjef vet det - mest pga. at jeg har vært en del syk og i dårlig form. Har bestemt oss for å vente til uke 12 med å fortelle det til foreldre, familie og venner etc.
Ble litt endring i planen når en kompis av samboer ringte i kveld, og fortalte at han og kjæresten skal bli foreldre i oktober(!!). Jeg og samboer fikk jo sjokk, og etter litt blikkveksling endte det med at han fikk tillatelse til å fortelle det til kompisen. Klarte ikke å la være når det viser seg at vi skal ha i samme måned!
Skal fortelle det til min familie om et par ukers tid, og til hans familie når vi reiser dit i påsken. Etter det blir det nok offentliggjort Da skal jeg etter planen være 14 uker på vei, så da begynner det vel å være greit å la folk vite det
Her vet foreldrene våres det og søskna våres. Min farmor og farfar vet det også. Og et par venninner av meg. Jeg måtte ha noen å prate med siden dette skjedde litt for fort, og jeg var litt redd