Hvem vet det ??

humbug

Betatt av forumet
Jeg har viiirkelig ikke klart å holde dette for meg selv denne gangen !!
Har fortalt det til 3 venninner !!Sverget til meg selv at jeg skulle vente med ALLE til uke 12, så gikk det to dager.... ;)

Flere som ikke klarer å holde på hemmeligheter??? ;)

Her vet bare sambo og noen av venninnene mine på FS:)) mamma og pappa vet vi prøver så får vel fortelle dem det i løpet av påsken.. Vil bare komme meg over ikm.. Resten av folkene skal få vite noe når de spørr..;)

Her vet bare jeg og samboeren det :) Venter nok noen uker med å fortelle det til foreldre og søsken. Og venner, de får vente mot uke 12.

Uff, er bare 5+1 på vei... Men foreldrene våre vet det, 3-4 venner, SJEFEN (siden jeg måtte gå hjem fra jobb pga kvalme, mageknip osv....) Vet ikke om det var så lurt, men nå vet han ihvertfall hvorfor jeg måtte gå hjem fra jobb.

Har lyst å springe ned gata å rope ut at jeg er gravid... en fantastisk nyhet  som er utrolig vanskelig å holde hemmelig.. Men krysser fingre å tær for at spiren skal knipe seg fast. Gleder meg til uke12 !!!

Hadde tenkt å vente så lenge som mulig , men våre foreldre , søsken og besteforeldre veit det alt :)

*FrøkenA* skrev:
Her vet bare jeg og samboeren det :) Venter nok noen uker med å fortelle det til foreldre og søsken. Og venner, de får vente mot uke 12.

samme her :)

Samboer, foreldrene mine og kanskje mine besteforeldre har skjønt det:P Mistet i desember, sent i svangerskapet- så alle rundt meg vet at vi prøver å få barn. I tillegg så har jeg ikke lov å fly, spise ditt og datt og går til legen hele tiden:)

Her har barnefar fortalt alle på jobben sin alt mens jeg har klart å holde det hemmelig for allen utenom min trener og ei veninne. :) Skal klare å holde ut litt til og håper jeg

Vanskelig å holde tett om dette synes jeg, og særlig siden det er prøverørsforsøk. Noen av venninnene viste vi skulle gjennom det, så de var jo såklart kjempe nyskjerrige + at foreldrene til begge har "vært med på" hele prossessen, så de er fullt oppdatert :) besteforeldrene våre  får vite i løpet av påsken tenker jeg :)

Synes det er alt for koselig til å holde inne, også er jeg en person som liker å dele :p De nærmeste hadde uansett måtte få vite det hvis vi mistet, godt å få pratet om både gleder og sorger :)

Vi har ikke sagt det til noen enda, for jeg er enda ikke helt overbevist om at det er noe der.. Og jeg veit at alle blir supergira, så jeg vil være 100% klar for det når vi forteller :)

denne gangen tørr jeg ikke si det før vi har vært på tidlig ul i uke7... vil SE at d er noe der før jeg tørr si det :) håper hvertfall at vi skal klare å holde kjekft... men jammen ikke lett etter 4 år med prøving å ikke dele GLEDEN :)

De fleste på jobben min vet det, pga IVF prosessen. Familien har jo også visst om IVF, men fra uttaksdato har vi sagt at vi ønsker å ha videre prosess privat. Derfor vet ikke familien det enda. Men om et par uker skal jeg på UL i uke 7, etter det kan det godt være vi forteller det :)

Det er bare min mann og jeg som vet det. Meeeeen i morgen må jeg si det til mamma og pappa og i påsken får svigermor vite det

Så mååå jeg si det til min bror og en venninne, resten må vente til etter ul i uke 8

Bare meg og mannen som vet det foreløpig. Men blir nok til å fortelle det til familien i påsken siden alle skal samles.

Sist gang så ventet vi til uke 10 med å fortelle det til familien, og omverdenen fikk vite det etter privat ul etter uke 12. Allikevel gikk det galtSå denne gangen tror jeg vi forteller det tidlig, også vet vi at vi får trøst & støtte hvis det ikke går denne gangen heller.

Her er det bare ei venninne som vet om det, utenom samboeren da. Vurderer om jeg skal fortelle det til mine foreldre i morgen, for min far reiser bort og er tilbake om en mnd. Og jeg tror neppe vi klarer å holde oss en mnd med å fortelle det. Vil han skal få vite det samtidig som de andre besteforeldrene til nurket! :) Men det er jo tidlig, men samtidig vil jeg gjerne ha trøst om det ikke skulle gå bra!!

Back
Topp