Hvem vet det?

Nr 3 i april?

Glad i forumet
Har dere fortalt om graviditeten til noen?

Vi har ikke fortalt det til noen. Jeg har litt skrekk etter sist når vi mistet i uke 11 og mange viste at vi var gravide. Sorgen ble så mye større når jeg måtte dele den med så mange, men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å dele gleden med noen!!!!

vi har delt gleden med mange, gjorde det samme sist da det endte i MA. Er egentlig glad for det. Er greit med støtte når livet er tungt også, klarer ikke tanken på å skulle holde noe så trasig for meg selv!

Marian87 skrev:
vi har delt gleden med mange, gjorde det samme sist da det endte i MA. Er egentlig glad for det. Er greit med støtte når livet er tungt også, klarer ikke tanken på å skulle holde noe så trasig for meg selv!

Så godt det må være å klare å dele det. Jeg fikke helt sperre mot å dele MA med familie og venner! Er egentlig ei åpen jente, men taklet dårlig å prate om MA. Jeg sende beskjeden på en sms og ønsket ikke å prate om det!!!

Er du redd for MA igjen?

2 venninner (+ partnerene dems selvsagt), sjefen og 1 kollega, svigermor med samboer, svigerfar, far og samboeren hans. Og en kamerat av mannen.

Og sliter med å la være å si det til hele verden! Forrige gang sa jeg det sakte og sikkert til de fleste lenge før uke 12, kommer nok til å bli sånn nå også tenker jeg.

søsteren min, og to venninder

Noen veninner, og noen kamerater av mannen. Holder det hemmelig for de fleste inntil uke 12

baby2 skrev:

Så godt det må være å klare å dele det. Jeg fikke helt sperre mot å dele MA med familie og venner! Er egentlig ei åpen jente, men taklet dårlig å prate om MA. Jeg sende beskjeden på en sms og ønsket ikke å prate om det!!!

Er du redd for MA igjen?

Ja, er rimelig nervøs hele tida. Nærmer meg nå ca der jeg var sist da jeg begynte å blø, og da hadde det visst ikke vært liv på ca 2 uker. MEN har vært på 1 UL og sett ei lita reke i en eggeplomme OG vi skal tilbake på ny UL om 2 uker, i tillegg har jeg mye mer symptomer nå enn sist. Er mye mer kvalm, trøtt og sulten så tar det som et godt tegn. Likevel er det godt å kunne snakke med familie og venner om bekymringene, og få litt beroligende tilbakemeldinger ;-)

Sambo, og sjefen min :-)
Venter til etter tidlig UL, og viser alt ser å være bra kommer jeg til å si det til mamma.
Jeg er så plaget av kvalme, så er ikke så lett å skjule for alle !!

Marian87 skrev:

baby2 skrev:

Er du redd for MA igjen?

Ja, er rimelig nervøs hele tida. Nærmer meg nå ca der jeg var sist da jeg begynte å blø, og da hadde det visst ikke vært liv på ca 2 uker. MEN har vært på 1 UL og sett ei lita reke i en eggeplomme OG vi skal tilbake på ny UL om 2 uker, i tillegg har jeg mye mer symptomer nå enn sist. Er mye mer kvalm, trøtt og sulten så tar det som et godt tegn. Likevel er det godt å kunne snakke med familie og venner om bekymringene, og få litt beroligende tilbakemeldinger ;-)

Jeg nærmer meg også. Utviklingen sluttet i uke 5-6 og det ble oppdaget i uke 11. Nå har jeg bestilt tidlig UL uke 7 + 4, bare for å se om det er liv! 

I tillegg til min kjære så er det ikke så mange.
Mamma og samboeren hennes vet det, samt svigerforeldrene mine og ei venninne av meg.
Ja, også sjefen da.. Tenkte å vente lengst mulig med å fortelle det til flere :)

Mamman min, typen hennes, BF, søstra mi, kusina mi, typen til søstra mi & bestevenninna mi :) Resten får vente til magen vises :)

Sambo, mamman min, de på jobb, søtra til sambo og manne hennes. Og ei venninne.

Her har me bare sagt det til ei veninne av meg. Hu e den så vett alt om prøvingen vår og SA så me hadde i sommer. Ingen andre så får veda det før ca uke 12. Å då ska eg ha vært på en ultralyd og... ska på ultralyd uke 8 og, og en i uke 12. 

Så nervøs e eg

Sjefen spurte meg i dag, da det var rett før jeg svimte av, og var veldig kvalm.
Ellers vet mamma og to venninner det. Resten får vente til magen synes

Lillesøstra mi, 3 gode venninner, sambo og læreren min veit det.. Vanskelig å skjule det for henne når jeg er borte fra skolen pga kvalme og oppkast..

Har sakte til de fleste!!

Syns det er greitt at de vet det om det skulle gå gale også,

Back
Topp