Hvem vet at du er gravid?

Jeg klarte ikke å holde meg, så alle våre nærmeste vet :p
 
Her vet mine og hans foreldre det. Samt mine søsken. Har også snakket med sjefen i dag, så det begynner å balle på det. Synes det er skummelt, for når man snakker høyt om det blir det bare enda verre om noe skulle skje... i alle fall de som ikke er knyttet til familien.
 
Min bror, samboers bror og hans samboer, jordmor (samme som i forrige svangerskap) og mine nærmeste venninner.
 
her går skravla på høygir! 3-4 kollegaer, sjefen, svigerforeldrene mine, mamma, sikkert rundt 6-8 venninner, søsteren min :angel8 planen var å vente til TUL (om to uker), men folk har fattet mistanke og spurt meg, da har jeg bare gliset fra øre til øre. Derfor var vi også nødt til å fortelle foreldre, slik de ikke skulle få vite det på bygda.
 
Sambo og 1 venninne ❤️
 
4 venninner og samboeren min :)
 
Mannen min + mine tre nærmeste venninner.
 
Jeg fortalte det tidlig til sjefen... jobber turnus med lange vakter og stor belastning/ risiko. Vi får ikke lov til å jobbe lengere en til uke 16. Men ellers holder vi det hemmelig :) De første som skal få vite det er de største ungene... De maser om at de vil ha flere søsken. :Heartred
 
Kun mannen. Venter til uke 12 når jeg skal fortelle det til de nærmeste og venter til etter ordinær ultralyd når jeg skal fortelle det til jobben. Har ikke jobbet der mer enn 6 mnd så vil helst vente så lenge som mulig.
 
Dette er prøverørbaby å alle på jobben vet hva vi holder på med, sjefen vet alt at det kanskje går nå :)
 
Back
Topp