Hvem vet at du er gravid?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Når jeg ble gravid i sommer fortalte jeg det til mine tre nærmeste venninner deretter begynte jeg å spotte men jeg fortalte det allikevel til min mor og mine svigerforeldre. Dette har jeg angret på i ettertid ettersom svangerskapet endte i en MA.

Nå er det bare mannen min som vet det. Mine foreldre får sannsynligvis vite det neste uke når vi har fått svar om hcg stiger som normalt.

Har dere fortalt det til mange?

Mine foreldre og søsken og hans foreldre og søsken... Og et par venner... Fordi vi trenger noen å snakke med og visse hensyn tas på jobb... Jobber med hele familien.. Og jeg hadde en dødfødsel i oktober.. Derfor er vi veldig åpne.. Men lillesøster har ikke fått vite noe denne gangen... Venter til ul 19 Jan... Hu gleda seg sånn sist...

Jeg er 6+0 i dag. De som vet det, er mannen min, tannlegen og min psyk sykepleier. Jeg venter til jeg hvertfall er 12+0, helst lenger :)

Min familie, hans familie å 3-4 venner. Har ikke opplevd å miste tidligere, så tok sjangsen. Er uansett greit med støtte om det skjer. Blir å fortelle på jobb til uken pga tilrettelegging, er da ca 9 uker.

Er 9 uker i dag. Fortalte det til min mor, mine søstre og min manns bror for ca en uke siden. Kjærestene deres vet det også. Totalt 8 stk som vet nå inkl meg og mannen. Regner ikke med lege etc som har taushetsplikt.

Jeg er 9+6 idag. Bare samboeren og legen som vet, + snart gynekologen. Har ikke fortalt det til noen, og det har vært vanskelig gjennom julen mtp familie. Har bestemt oss for å vente til alt er sikkert, og ser familien igjen i februar, ca 15 uker på vei. Da forteller vi til dem først og så videre :)

Alle vet det faktisk. Fordi vi klarte ikke å holde det hemmelig lengre ;-)

Her vet nærmeste familie/svigerfamilie om det, en venninne og sjefen. Synes det er kleint å lyve om det er naturlig å si det, men samtidig ønsker jeg ikke å kringkaste det til alle på jobb og slikt enda f.eks. Går det galt, så får jo familien vite det uansett, og det vil vel da være praktisk at sjefen vet det. Venninnen snakker jeg ikke ofte med, og da falt det seg naturlig å si det, når det kom opp som tema.

Nærmeste familie på begge sider vet d (foreldre, besteforeldre og søsken), samt noen få venner...resten får vente til vi passerer 12 uker. Heldigvis bare 3 uker igjen da:p

Kun mannen som vet :) kommer nok til å si det til resten når vi er bikket 12 uker :)!

Mannen og min storesøster!
Mamma og pappa fant det ut etter at jeg gråt hver dag hele jula og var supersentimental (og ikke minst trøtt)

Back
Topp