Hvem venter tvillinger ?

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvem vet allerede at dere venter tvillinger her inne?

Jeg skal på tidlig UL i morra men tviler sterkt på at det er tvillinger det inne desverre

Er 11 uker på vei idag.
Føler meg stor, er nok mye luft. :)

Fikk se via Ul da jeg var i uke 6. men så bare en fostersekk. Men kan jo fremdeles være identiske tvillinger...

Jeg som hadde et håp om at du følte deg ikke spesielt stor ;)
Jeg er velg oppblåst men lite baby mave, så er nok bare en her
Lite babymage her også altså. Har ganske flat mage om morgenen, men etter første måltid eser jeg ut. Så er nok oppblåst ja :)

Jeg vet ikke om vi venter tvillinger, men ingen av oss har tvillinger i slektet så jeg er mest forberedt på at det bare er en der inne.
Synes jeg har fått rett så stor mage for å bare være 10 uker, men tror nok det er fordi det er andre gang + myyyye luft :P

Jeg vet ikke om vi venter tvillinger, men ingen av oss har tvillinger i slektet så jeg er mest forberedt på at det bare er en der inne.
Synes jeg har fått rett så stor mage for å bare være 10 uker, men tror nok det er fordi det er andre gang + myyyye luft :P
Bli spennende å se på UL :) skal du på tidlig UL ?

Vi venter tvillinger :) Er 10+2 i dag, og jeg er superoppblåst "øverst" på magen, regner med det er alle innvollene som har flyttet på seg. Begynner å kjenne forandring nederst på magen, veldig gøy! :)

Vi venter tvillinger :) Er 10+2 i dag, og jeg er superoppblåst "øverst" på magen, regner med det er alle innvollene som har flyttet på seg. Begynner å kjenne forandring nederst på magen, veldig gøy! :)
Jeg også er veldig oppblåst øverst på magen denne gang, men sikkert bare tilfeldig på meg ;)

Her har det iallefall vært to, ny UL på fredag, blir spennende å se om begge fortsatt er med. Ingen grunn til at jeg skulle ha abortert, men stoler ikke helt på kroppen.

Her har det iallefall vært to, ny UL på fredag, blir spennende å se om begge fortsatt er med. Ingen grunn til at jeg skulle ha abortert, men stoler ikke helt på kroppen.
Spennende! Jeg skal på torsdag, blir spennende å se hvor mye de har vokst siden sist :) Vi så begge hjertene slå for ca 2 uker siden (alt annet så også veldig bra ut), og jeg har ikke hatt hverken sterke magesmerter eller blødninger siden da, så jeg satser på at alt er i orden med begge :)

Jeg synes det er så uvirkelig at jeg tar meg i å tenke - tenk om de ikke er der lengre :p ny UL om 8 dager :)

Back
Topp