Hvem var med deg under fødselen?

M

Moderator Irene

Guest
Og skulle du ønske du hadde noen andre med, eller var det bra slik? :)
 
Min mann var med. Ville ikke hatt med noen andre enn pappan til barnet mitt. Han var kjempe flink beste støtte!
 
Kun mannen. Noe annet var uaktuelt. Ville egentlig ikke at noen skulle vite jeg var på sykehuset engang, men det ble vrient da fødselen startet på bursdagen min og tok 3 dager [emoji23]
 
Mannen og doula. Akkurat som jeg ønsket. Resten av familien fikk vite at vi var på sykehuset 9 timer etter at lillegutt kom til verden.
 
Kun mannen som var med. Hadde på en måte ikke føltes naturlig for meg om andre familiemedlemmer var med.
 
Kun mannen. Min søster hadde et sterkt ønske om å være med, og jeg vurdert det faktisk. Hun og jeg er veldig nære, men jeg slo det fra meg igjen. Glad for at det ble som det ble. Det er jo en veldig intim og sårbar situasjon, som lett kan bli ødelagt av at andre er tilstede.
 
Kun mannen her og. Veldig glad for støtten fra ham, kunne aldri vurdert å ha med fler/andre [emoji28]
 
Mannen som klaget på at det tok tid... xD
 
Mamma, og pappaen rakk frem en time før :p
 
Mannen min og ene søskenbarnet mitt som hele tiden har hatt en stort ønske om å bli med på en fødsel. Vi har et godt forhold, og i tillegg som at dette var nr 3,så følte jeg meg trygg på at hun kunne være med[emoji4]
 
Back
Topp