Hvem var *litt mimring*

2x 24November

Forumet er livet
VIP
-den første som fødte
-den første som testa positivt her inne
-den som ble flytta mest på ordonær ul
-den som gikk lengst over termin
-den som fikk den største babyen
-den som fikk den minste babyen
-den som hadde mest plager
-den som hadde minst plager
-den som var mest positiv

ORIGINAL: SistemannIMagen

-den første som fødte
-den første som testa positivt her inne
-den som ble flytta mest på ordonær ul
-den som gikk lengst over termin
-den som fikk den største babyen
-den som fikk den minste babyen
-den som hadde mest plager
-den som hadde minst plager
-den som var mest positiv

jeg hadde i hvertfall null plager/vondter, jobbet og hadde spinningtimene mine helt frem til permisjonen.
jeg trente også siste dagen før ks som skjedde på morgenkvisten 11.11.08.

Mener og huske at jeg ikke var på lista her gitt, selvom Linnea kom 12 dager over termin og veide 4450 gr.

Tror ikke jeg var noen av de tingene heller.. [;)]

ORIGINAL: Leatroll

Tror ikke jeg var noen av de tingene heller.. [;)]
Ikke jeg heller.

Jeg hadde en del plager etter fødselen.. i 1 år.. [;)] Hvis det teller på plager! :-P

Jeg tror jeg hadde den største babyen :P

ORIGINAL: Julemamman

Jeg tror jeg hadde den største babyen :P

Hvor stor var hun igjen? [:)]

eg hadde ingen plager, gikk 9 dager over tiden (altså, ikkje lengst) og han var 4470, så trur ikkje eg kom under noen av disse der [:)]

Den mest positive her inne må ha vert hun som laget alle de fine signaturene her inne...hmmm hva var det hun het nå igjen... hadde 3 barn, tror hun bodde i Sverige[8|]

Jeg tror ikke jeg "vinner" jeg heller hehe

Gikk 13 dager over termin, hun var helt normal størrelse..
Var verken den mest plagede eller den minst plagede =)

Tror terminen min ble flyttet til ca to uker senere enn først beregnet

Kiera var 4995gram :)

Kan virkelig ikke mimre så langt tilbake i tid jeg [8D] skylder på en form for tåke [8D]

Jeg var en av de første som flyttet inn iallefall.. Hadde menstermin 2 nov... Men jeg fødte ikke før den 13 , så det kan henne jeg var en av de som klaget[8D]

Jeg har ikke så mye å stille opp med i denne tråden merker jeg. Så jeg putter hendene i lomma plystrer nonchalant mens jeg lister meg ut igjen der jeg kom fra...

jeg jobba så og si frem til perm, 2 uker før tror jeg. merka ikke på kroppen selv at jeg hadde "plager", formen var grei utenom et bekken som klikka i blant, men hadde maaaange medisinske dumheter. høyt bt, utslag på urin, glukose greier, tull med blodprosenten, lekka fostervann trodde de,(for) rolig baby, osv.. ikke var hun den størse, ble satt i gang og hastesnitt.. ellers husker jeg lite.hihi

Jeg gikk 16 dager over termin, og synes å huske jeg vant den kåringa en gang i tiden! [:)][;)]

Føles sååååå lenge siden!!

ORIGINAL: Julemamman

Kiera var 4995gram :)

hun slo Bjørn william med 95g :) så min var på 2. plass der.

Back
Topp