Hvem var først på besøk?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Etter fødselen?
Kom noen på sykehuset, eller ventet dere til dere var hjemme?
 
Storebror kom på besøk først - og besteforeldre og tante ble plutselig med ham
 
Her kom de to minste søsknene og svigerforeldrene på morgenen før skole og barnehage, eldste storebror ville vente til etter skoledagen var over. Så han kom på ettermiddagen sammen med farmor. Veldig koselig <3
 
Mormor (mamma) var første på besøk, ca. 12 timer etter fødsel (fødte på kvelden).
Deretter kom resten av besteforeldrene på ettermiddagen, svigers bor et par timer unna, samt et vennepar.
Jeg var i veldig god form og med en unge som sov store deler av døgnet var det veldig hyggelig med besøk på sykehuset. :)
 
Svigemor masre seg nesten til å komme på sykehuset. Mot min vilje.

Men hun fikk mast seg til å komme dafen etter vi kom hjem.

Ikke begeistra for det...
 
Farmor var den første som kom på besøk på sykehuset og bestekompisen til samboer med familie.
Ellers har alle besøk vært etter at vi kom hjem.
 
Min søster med familie, broren min og mamma. Svigerfamilien min neste dag. Pappa kom første dag etter at vi hadde kommet hjem fra sykehuset.
 
Storesøsken var de første, de kom på sykehuset. Når vi kom hjem så kom besteforeldre.
 
Her kom svigerinnen innom dagen etter fødsel <3 veldig langt og ekstremt koselig besøk <3
 
Besteforeldre, og søsken fra både min side og mannens :) Sammen med alle nevøer og nieser. Min onkel og tante. Og noen venner av oss. Det ble en del besøk. Skal definitivt ikke ta imot besøk så tidlig med andre mann. Det tærer på kroppen. Merket det godt da vi var hjemme :hungover:
 
Back
Topp