Hvem var din favoritt????

Vand

Forumet er livet
i Beverly hills 90210[8D][8D][8D]

Trooooor Brandon faktisk! Selv om jeg egentlig vil svare ingen [8D] du a?

Var vel mest "fan av" Dylan.. Litt sånn bad-guy.. Typisk meg å like sånne.. [8|][X(]

ORIGINAL: KathMor

Du som liker barske menn, likte BRANDON???[8|][X(][:o][8D]

Nei, jeg likte Dylan jeg[8D] Ikke pga utseende, men jeg likte den bad-boy-stilen[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: KathMor

Du som liker barske menn, likte BRANDON???[8|][X(][:o][8D]

Nei, jeg likte Dylan jeg[8D] Ikke pga utseende, men jeg likte den bad-boy-stilen[8D][8D][8D]

*prøver å huske alle sammen*... ja men liker ikke noen.. mener å huske han hadde så fine gode øyne? [8|]

Brandon! Jeg har alltid likt de søte, snille guttene jeg [;)] Likte David etterhvert som han ble eldre og kjekkere da. Ellers hadde jeg veldig sansen for Noah når han kom inn i serien! My kind of guy!![8D]

ORIGINAL: tingeling1

Brandon! Jeg har alltid likt de søte, snille guttene jeg [;)] Likte David etterhvert som han ble eldre og kjekkere da. Ellers hadde jeg veldig sansen for Noah når han kom inn i serien! My kind of guy!![8D]

Ja, brian austin green er KJEKK! [:D][:D] Og Noah, han hadde jeg glemt! Husker bare hvordan han så ut, husker ikke selve rollefiguren[8D]

Må bare sette inn et bilde av denne kjekkasen da [8D] *sikle*

ORIGINAL: ..christine..

husker nesten ingen ting av den serien[:-]

brukte nok ikke å se d...er nok for liten[:-] og at hjemme hos oss så vi bare på nrk[:)]

Jeg ELSKET Beverly hills! [:D][:D]

Brandon og Brenda, Steve, Gabriella, David, Hva var det hun lyse het???? [8D] jenny?

måtte jeg google alle, hadde glemt hvem som var hvem.

men var nok mest dylan.... eemh også litt David... eeh og kanskje litt steve-.. litt sånn komitragiske steve[:D]

Brandon og Brenda, Steve, Gabriella, David, Hva var det hun lyse het???? [8D] jenny?

Kelly! og Donna[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Kelly! og Donna[:D]

Ja, KELLY het hun!! Og Donna SEFF! [:D]

Såååå moro! [:D][:D][:D]

Nesten så jeg får lyst til å se serien igjen! [8D]

Back
Topp