Hvem var det som fortalte meg

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
at cola ikke ville være noe godt lengre etter en stund når man ikke hadde drikket det på lenge??

I allefall. Det er helt sant. En uke uten cola i går. Prøvde en slurk å det var nesten grusomt å drikke det. :P

Så da blir jeg vel ikke å savne den mer :P :D

Svangerskapet har noen fordeler og, selv om det føles som flest ukemper og belastninger... ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Svangerskapet har noen fordeler og, selv om det føles som flest ukemper og belastninger... ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt klart. Men jeg må prøve så godt jeg kan å holde meg unna cola og andre søtsaket pga at jeg er i faresone pga høy BMI. Så litt stolt over å ha klart dette da :D

Hehe, ikke sant.. Det smaker ekkelt når man har avstått en uke, gravid eller ikke.. Veldig skuffende når man skal belønne seg med et glass kald cola. Åsså smaker det slettes ikke godt, men lettere å holde seg unna i ettertid :P

Desember 2014

Bruker App

Har ikke det problemet. Ler! Kan drikke et glass i måneden og det funker fint :D

Hehe, gratulerer :) Jeg har aldri likt cola :)

Heldige dere er da, jeg elsker cola! Uansett hvor mye eller lite jeg drikker:-/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Heldige dere er da, jeg elsker cola! Uansett hvor mye eller lite jeg drikker:-/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Det har jeg også alltid gjort, men denne gangen var det helt forferdelig. Måtte få gubben til å smake for å se om det var noe med colaen, men den var helt fin.

Back
Topp