Hvem var den første som holdt babyen?

Jeg. ❤️
 
Jeg. Ble lagt på brystet mitt med en gang og lå der en stund mens de drev på. Også kutta pappaen navlestrengen etterhvert, etter det så holdt pappaen hans mens de sydde meg
 
Når jeg tenker bært så vil jeg si pappaen, men fikk jo baby på brystet før pappaen fikk holde
 
Jeg. Ble lagt på brystet mitt med en gang og lå der en stund mens de drev på. Også kutta pappaen navlestrengen etterhvert, etter det så holdt pappaen hans mens de sydde meg
Samme her :Heartred
 
Pappaen holdte babyen så jeg fikk se, mens jeg lå på operasjonsbordet :Heartred
 
Jeg. Ble lagt på brystet mitt med en gang og lå der en stund mens de drev på. Også kutta pappaen navlestrengen etterhvert, etter det så holdt pappaen hans mens de sydde meg

Det samme her også, vi ønsket at mini skulle bli lagt på meg først :) Han krabbet oppover og jeg følte han var så liten og spinkel så jeg måtte få jordmor til å dra han litt ned igjen når han var langt oppi halsen min siden jeg turte ikke selv :hilarious::Heartred
 
Husker faktisk ikke helt med første, men antar at det var jeg. Han ble tatt med bort etter fødselen, tok noen timer før vi fikk se han.
Nr 2 og 3 fikk jeg på brystet etter fødselen.
 
Jeg fikk holde henne da hun var 6 dager gammel ❤️
 
Nr 1 og 2 holdt pappaen først. Med nr 1 løp han opp på nyfødt intensiv sammen med helsepersonell og babyen. Nr 2 ble haste ks og han holdt babyen mens jeg lå på operasjonsbordet.
Nr 3 kom til verden helt uten dramatikk og hun ble umiddelbart lagt på midt bryst.
 
Pappaen var første mann. Jeg lå på operasjonsbordet og fikk stor blødning etterpå så jeg holdt henne ikke før etter over 7 timer.
 
Meg, tror jeg! Herregud, hvorfor husker jeg ikke :laughing002 jeg tror hun ble lagt rett på brystet, til og med før de vaska henne? Eller at de gjorde det først også la henne på brystet. Pappa’n var andremann, fikk slappe av etter fødsel og da fikk far sitte med henne tett på brystet ☺️
 
Back
Topp