Hvem var den første som holdt babyen? ♡

En tråd i 'Desember 2019' startet av Moderator Astrid, 12 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Hvem var den første som holdt babyen etter fødselen, med unntak av helsepersonell?

2. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Jeg, hun lå på brystet mitt så holdt henne det. Deretter var det pappaen :) Så tror jeg det var lillebroren min kanskje, husker ikke helt.

3. Sekiro Glad i forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Jeg, så sambo, så nr.1.

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Åh dette kan jeg snart svare på! Gleder meg

5. Snaartmammatilto Betatt av forumet Julegavene 2019

Jeg og samboeren:Heartred Svigermor holdt han på sykehuset. Og den stolte storesøster holdt lillebror så fort vi kom hjem:Heartred

6. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Pappaen :p og sykepleiere før jeg neste dag

7. Oops number 5 Elsker forumet Julegavene 2019 Augustlykke 2015

Her var det pappaen
    Så fikk jeg henne på bryste.
    Men jeg ble så dårlig, så måtte gi henne tilbake til pappaen så fikk jeg henne igjen når jeg lå på post.opp.

8. Teeny Teeny Julegavene 2019

Det var gyn som tok han ut og tror jordmor ga han til pappaen rett etter de tørket og veide han. Fikk han til bryst et hud mot hud ca 30-40 min etter han var født da de var ferdig med KS.

9. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Meg, deretter pappaen og enn så lenge er det bare vi som har holdt han tror jeg. :p

10. Tessa88 Glad i forumet Julegavene 2019

Barnelegen som hjalp han siste stykket ut, så meg og så pappa, tror jeg. :happy:

11. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Meg:happy:

Del denne siden