Hvem var den første som fikk vite at du var gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Venninna mi som var med meg på sjekk. Sa herlighet, jeg er ikke syk men 8/9 ,uker gravid. Hu ble like sjokka og overraska som meg..deretter samboeren som ble helt satt ut og sur.:angry7:woot:

Mannen først. Så fortalte jeg det til søsteren min og bestevenninna [emoji4][emoji4] Alle ble glade [emoji4]

Last edited:
Kjæresten, som først fikk litt sjokk... da han hadde planlagt vårbaby 2018 og trodde han hadde full kontroll på det.... :p Men ble veldig glad når han fikk summet seg, han som spurte om vi skulle produsere en liten en :binkybaby ❤️❤️❤️ Gleder oss vanvittig :)

Sambo [emoji4] Han trodde egentlig ikke helt på det siden streken var så svak. Jeg måtte forklare at så lenge det er det en strek det så ER man gravid [emoji6] Det er ganske vanskelig å tro for oss begge siden vi har prøvd så lenge.

Her var det sambo først, så et vennepar av oss som har visst om hele prøverørsprosessen. Nå i helga fortalte vi det til de vordende besteforeldre. Lykke i heimen kan man si!

Mannen. Han fikk det på denne måten:
bd14487c92ab5c84b8c26fc0b1b92280.jpg

Jeg og mannen tissa på pinnen "sammen"[emoji12] men ba ham sette seg ned før jeg viste ham den positive testen[emoji28][emoji23] deretter våre beste venner, og en ukes tid senere de kommende besteforeldrene[emoji173] nå vet alle i vår nærmeste krets det[emoji28] vi skulle liksom vente med å si noe, men[emoji12] en glede delt osv[emoji173]

Mannen og jeg testet også sammen:) så sa jeg det til bestevenninnen min og senere foreldre og jobb!

Snakket med venninner om det i forkant, så de hadde en viss peiling på at det kunne skje. Men mannen fikk vite det først, også mine nærmeste venninner. Familien skal ikke få vite noe før vi har vært på ultralyd i uke 13 :-)

Er så imponerte over alle som klarer å holde det hemmelig! Vi hadde tenkt å gjøre det, men har ikke sjangs! [emoji23]

Er så imponerte over alle som klarer å holde det hemmelig! Vi hadde tenkt å gjøre det, men har ikke sjangs! [emoji23]

Enig! Vi skulle hvertfall vente til uke 12, men klarte ikke å holde oss så mammaene våre fikk vite det etter første TUL i uke 8 [emoji12] Og nå vil sambo fortelle det til resten av sin familie også selvom han var den som egentlig ville holde igjen [emoji28] er 9+5 i dag

Jeg putta testen i ett påskeegg og ga til han. Han åpna og var ikke det minste overrasket [emoji44] han hadde skjønt det på ett vis. Foreløpig vet bare de nærmeste på jobb det. Slet sånn med kvalme på jobb at jeg måtte forklare hvorfor jeg plutselig kunne forsvinne for å spise litt. Også vet ene svigerinna mi det. Resten av familie og venner får vite det etter tul 2 juni.

Sambo var med på hele prosessen, så holdt jeg på å dø av å ikke si noe så endte opp med at kiropraktoren min ble nr to:hilarious:
Så bestevenninnen min , mamma og pappa:)

Back
Topp