Hvem var den første som fikk vite at du var gravid?

Mannen. Bare vekket ham og sa jeg var gravid. :p sendte så en snap av testen til et par venninner (som også er gravide) og spurte om jeg fikk være med i klubben :p

Mannen. Tok testen kl 7 før jobb. Vekket han og sa hei pappa :) Etter det var førstemann min bestevenninne. Skulle til henne på ost og vin (hennes første etter fødsel). Hadde med alkoholfri vin. Så spurte jeg om tante ville ha litt sjokolade hehehe.. Hun viste at jeg skulle ta testen :)

Mannen:D tok testen på natten for jeg klarte ikke å vente helt til morgenen. Når mannen våknet sa jeg at jeg var gravid, han bare trakk på skuldrene og sa at skjønte jo det:p litt senere på dagen sendte jeg et bilde av testen på snap til mamma. Ble ikke like høytidelig som sist jeg var gravid for å si det sånn:p

Samboeren :) Tok testen ganske spontant og ga beskjed om at jeg gjorde det og han svarte bare "okei" og vi begge tenkte at denne kom til å være like negativ som de andre gangene :P gjorde meg ferdig og testen ble positiv med en gang så jeg gikk ut i stua hvor han satt og bare "duu, testen var visst" positiv" :P

Like etterpå ringte jeg mamma og ho gjetta det før jeg sa noe selv :P

Samboer. Vi hadde barnefri den helgen og skulle spise ute og gå på kino, sa bare blir nok ingen øl til maten på meg for eg tror testen er positiv. Tok digital dagen etter og da trodde vi endelig litt mer på det :-)

Mannen først, så en god veninne og deretter et vennepar av oss :) bare de som vet for øyeblikket.

Først mannen, så ei venninne :) samme folka begge gangene.

Samboeren :) Ringte han mens han var på jobb. Og så snappet jeg til bestis.

Utrolig nok ei venninne på jobben.
Ville fortelle mannen først, men hun visste vi prøvde og visste test dagen var rundt hjørnet. Og hu klarte å stille spørsmålet rett etter jeg satt der med positiv test, fordi jeg gliste som en tulling sikkert xD og da bare nikka jeg bekreftende :p klarte ikke juge. Men så var det rett hjem å fortelle mannen ❤

Samboeren min :) På morgene på julaften :)

Mamma, sendte hun en snap hvor jeg spurte om hun så det samme som meg? :D en kjempe svak strek. Mannen fikk vite det når jeg testet positivt med digital :)

Mannen.. Han var med på test tyding :p
Deretter ei god venninne :)

Back
Topp