Hvem var den første du fortalte om graviditeten til?

Belissima

Glad i forumet
Hos meg var det selvfølgelig samboeren min :)
Nestemann var ei venninne - hun vet hvor mye vi har slitt før, så hun ble superglad, så syntes det var gøy å fortelle det til henne så tidlig :)

Og så var det et vennepar som skjønte det på nyttårsaften og pressa meg for informasjon når samboeren min var ute.. De skjønte nok at jeg var det svakeste leddet :P

Først var naboen( god venninne) var så sjokket selv. Også testet jeg på julaften. Så pakket inn testen der og løp over med julegaven til mannen:)

arbeidskollegaen min ;P han visste vi hadde prøvd en stund, og så jobber vi mye ugunstige tider på vinteren, så følte han måtte vite det før andre i tilfelle jeg ikke klarte min del av arbeidsmengden ;P

samboeren min, deretter mamma, svigermor (og svigerfar)

Fortalte det egentlig først til ei venninne.. Men det var før jeg var sikker. Og så til sambo men det var og før det vzr egentlig bekrefta :-) Så var det mamma og pappa. Etter å sagt det til ungene så visste resten av verden det :-)

Sambo! :love7

Samboeren min :) husker ikke om det var noen mellom han og mamma og pappa.

Ei venninne, en kollega, så mannen min (litt flaut...)... ;)

Mannen min samme dag. Så mamma å litt senere hans foreldre. Resten fikk ikke vite det før etter vi hadde vært på tul ;)

Bestevenninna mi som jeg hadde på tlf mens jeg venta på resultatet. Så fikk mamma vite det, og deretter barnefar :)

Back
Topp